زمان انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ -

وزیر اطلاعات:

امنیت کشور یکی از برکات انقلاب اسلامی است

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه امنیت در کشور یکی از برکات انقلاب اسلامی است، گفت: مردم ایران اسلامی این موهبت خدادادی را مدیون خون شهیدان هستند.

به گزارش سرای نور؛ حجت الاسلام سید محمود علوی در خلال سفر هیئت دولت به استان سمنان و در جمع اقشار مختلف مردم دامغان به میزبانی حسینیه اعظم ابوالفضل(ع) این شهرستان، ابراز داشت: دامغان فرهنگی غنی دارد که این فرهنگ انقلابی و اسلامی مردم سختکوش دامغان در انتخابات هفتم اسفندماه با شکوه بسیار به منصه ظهور رسید.

وی افزود: رقابت انتخاباتی در دامغان در عین شور و حرارت در عین برادری و صحت برگزار شد و این حضور پرشور مردمی در پای صندوق های رای یکبار دیگر حکم تائیدی برای نظام جمهوری اسلامی ایران از سوی مردم ولایی دامغان بود.

وزیر اطلاعات کابینه یازدهم از آب شرب و کشاورزی در کنار اشتغال به مثابه دو مشکل اساسی مردم دامغان یاد کرد و گفت: این موضوعات مورد عنایت دولت قرار دارد و امیدواریم به زودی برای رفع این مشکلات راهکارهایی عملی پیدا شود.

علوی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به لزوم بهره مندی از سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی برای پیروزی در عرصه ملی و بین المللی، گفت: اقتصاد مجموعه ای به هم تنیده از بایدها و نبایدها است لذا ما می بایست به گونه ای عمل کنیم که اگر بازهم مورد تحریم کشورهای غربی قرار گرفتیم بتوانیم با اقتدار به ادامه حیات نظام اسلامی بیاندیشیم.

تلاش دولت برای حفظ آهنگ وحدت در کشور

وی افزود: توافق هسته ای ثمرات فراوانی برای کشور داشت که نتایج آن در آینده برای ملت روشن خواهد شد و قطعا توسعه سرمایه گذاری در راه رفع مشکل بیکاری می تواند در زمره این نتایج باشد.

وزیر اطلاعات در پایان و ضمن بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از امنیتی بی بدیل برخوردار است، گفت: دولت تلاش دارد تا آهنگ وحدت در کشور را حفظ کرده و به دنبال راهکارهایی برای توسعه کشور باشد اما باید دانست که ما در داخل کشور به دنبال وحدت عمومی هستیم و خوشحالیم که دولت یازدهم دولت دعوا نیست.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۱ فروردین, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو