زمان انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۶ -

پیکان ۱- فولاد ٠؛ انتقام بختیار از فولادی‌ها

تیم فوتبال پیکان با گلزنی بختیار رحمانی بازیکن فصل گذشته ی فولادخوزستان موفق شد مقابل این تیم در خانه به اولین پیروزی فصل برسد.

سرای نور؛

تیم فوتبال پیکان در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ برتر میزبان تیم فولادخزستان بود و در پایان موفق شد با یک گل حریف خود را شکست دهد و به اولین سه امتیاز خود دست یابد. گل پیکان را در این دیدار بختیار رحمانی به ثمر رساند که فولادی ها به شکل عجیبی قرارداد او را در پایان فصل گذشته تمدید نکرده بودند. پیکان با کسب این سه امتیاز ٥ امیتازی شد تا شرایط خود را در جدول بهبود بخشد و فولادخوزستان هم با قبول این شکست پس از دو پیروزی متوالی متوقف شد تا با ٧ امتیاز چشم به روزهای اتی داشته باشد.

 

 

پیکان:

رحمان احمدی، امیرحسین صادقی، حجت حق وردی، مهدی شیری، ابوالفضل رزاقپور، امیرحسین کریمی، صادق بارانی(۷۹ ماهان رحمانی)، بختیار رحمانی(۷۰ ابوالفضل ابراهیمی)، مرتضی آقاخان، مهدی مومنی و کنت ایکه چوکو

فولاد:

حامد لک، فرزاد جعفری، عبدالله کرمی، احمد عبدالله زاده، فرشاد جانفزا(۶۸ آرش افشین)، ایمان مبعلی، علی اصغر آشوری، سینا مریدی(۸۲ یوسف کی شمس)، میلاد بدرقه، عبدالله ناصری و رضا دهقان(۶۰ رحیم زهیوی)

 

 

 

شرح گل 

 

پیکان (١-٠): در دقیقه ٤٣ کرنر ارسالی ابوالفضل رزاق پور با ضربه ی سر بختیار رحمانی به گل اول پیکان تبدیل شد.

 

 

دقایق حساس

 

 

دقیقه ٦: شوت ارام عبدالله ناصری به ارامی از کنار دروازه به اوت رفت.
دقیقه ٣٠: ضربه ی سر بختیار رحمانی در پی ارسال از سمت راست خط تهاجمی پیکان با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ٣٩: کرنر ارسالی از سمت راست تیم پیکان توسط مدافعین این تیم به پشت محوطه جریمه برگشت داده شد و در برگشت شوت محکم بازیکنان فولاد که به سمت دروازه می رفت، با واکنش به موقع مدافعین پیکان برگشت داده شد.
دقیقه ٤٥: پاس عالی بختیار رحمانی از میانه ی میدان، مهاجم نیجریه ای پیکان را در موقعیت تک به تک قرار داد که ضربه ی این بازیکن با واکنش حامد لک که زاویه را تنگ کرده بود، به شکل خطرناکی به بیرون رفت.
دقیقه ٥٢: ارسال دقیق ایمان مبعلی در شلوغی محوطه ی جریمه به سر بازیکنان پیکان برخورد کرد و به کرنر رفت؛ در برگشت عبدالله کرمی جلو کشیده می توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند که شوت او با قدرت زیادی به تور کناری دروازه برخورد کرد.
دقیقه ٥٥: بلافاصله بعد از حمله ی پیکانی ها بختیار رحمانی روی کات بک کنت صاحب موقعیت شد که شوت او با تکل ناصری برگشت داده شد.
دقیقه ٥٧: شوت کنت مهاجم نیجریه ای پیکان از پشت محوطه جریمه با واکنش لک در اختیار او قرار گرفت.
دقیقه ٦٠: ارسال دقیق کرنر از سوی مبعلی باز هم با ضربه ی سر کرمی روبرو شد و اینبار ضربه ی سر کرمی پس از برخورد به زمین از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

 

شرح بازی 

نیمه ی اول این دیدار تا دقایق پایانی ارام و بدون موقعیت گل دنبال می شد؛ تنها موقعیت بازی تا قبل از گل بختیار رحمانی توسط خود این بازیکن در دقیقه ٣٢ ایجاد شده بود. تک گل بازی در نیمه ی اول در دقایق پایانی و روی کرنر ارسالی رزاق پور و ضربه ی سر رحمانی به دست امد؛ این در شرایطی بود که در اکثر دقایق نیمه ی اول توپ و میدان در اختیار فولادخوزستان بود ولی حمله های پیکان زهردار تر بود و با یک گل هم به رختکن رفت. در ابتدای نیمه ی دوم فولاد روی کرنر به گل رسید که داور خطای عبدالله کرمی را گرفت. در ادامه شاهد بازی سریعی تا دقیقه ٦٠ از سوی هر دو تیم بودیم و هر دو تیم هر موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتند. در دقیقه ی ٦٠ پوموسوی مهاجم اصلی خود یعنی زهیوی را وارد بازی کرد و چند دقیقه بعد هم ارش افشین به بازی امد تا فولادی ها با سه مهاجم و تهاجمی تر بازی را دنبال کنند، اما دفاع متمرکز پیکانی ها این اجازه را از انها گرفت و در پایان این پیکان بود که با سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کرد و فولاد پس از پرسپولیس در مقابل پیکان هم بازنده ی میدان شد.

 

 

اتفاق ویژه 

گلزنی بختیار رحمانی که فصل گذشته به دلالیل نامعلومی قراردادش با فولادخوزستان تمدید نشده بود از نکات جالب این دیدار بود. بختیار اگرچه شادی گل انچنانی نکرد ولی پس از گلزنی به سمت نیمکت تیمش رفت و در اغوش جلالی قرار گرفت.

 

 

 

در حاشیه

 

*نزدیک به ٢٠٠ این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.
* در دقیقه ٣٢ میلاد بدوقه بازیکن فولادخوزستان به دلیل اسیب دیدگی و خونریزی از ناحیه بینی با دستور داور برای مداوا به بیرون رفت.
* در ثانیه های ابتدایی نیمه ی اول تیم فولادخوزستان روی کرنر و ضربه ی سر عبدالله کرمی به گل رسید ولی داور مسابقه اعلام خطا کرد.
* در نیمه ی دوم چند صحنه پیکانی ها به دلیل مصدومیت روی زمین افتادند که این موضوع با اعتراض هوادارتن کم تعداد خوزستانی همراه شد. پوموسوی سرمربی فولادی ها از هواداران خودی خواست تا ارام باشند و بازی را دنبال کنند.
* پوموسوی در انتهای دیدار به قضاوت داور اعتراض داشت.
* هواداران خوزستانی حاضر در ورزشگاه در پایان بازی نسبت به عملکرد چند بازیکن خود اعتراض داشتند و پس از یک ربع استادیوم را ترک کردند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو