زمان انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۶ -

جلالی: فولاد شرایط سختی را به ما تحمیل کرد

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: فولاد شرایط سختی را به ما تحمیل کرد و ما از این آزمون مهم با پیروزی، سربلند بیرون آمدیم.

سرای نور؛

مجید جلالی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: بعد از ۴ بازی که خوب کار کردیم و نتوانستیم برنده شویم، برای پیروزی در هفته پنجم باید شرایط سختی را تحمل کنیم که این شرایط را فولاد به ما تحمیل کرد. در نیمه دوم کار سختی داشتیم که بازیکنان ما از این آزمون مهم سربلند بیرون آمدند. فولادی‌ها عملکرد خوبی داشتند و به اعضای این تیم خسته‌نباشید می‌گویم.

 

وی در مورد عملکرد کنت مهاجم آفریقایی تیمش عنوان کرد: کنت سه ماه تمرین نداشت و فکر می‌کنم امروز بد کار نکرد. او در این فاصله تعطیلات می‌تواند به شرایط بهتری برسد و آماده شود.

 

سرمربی تیم فوتبال پیکان در رابطه با اینکه چرا تیمش در نیمه دوم عقب نشست، اظهار داشت: در شروع صحبت‌هایم به این مسئله اشاره کردم. شک نکنید ما در این مسابقه نسبت به ۴ مسابقه قبل بهتر بودیم، اما اینکه خوب بازی کنیم و نتیجه را از دست بدهیم اتفاق خوبی نیست. در این وضعیت بازیکنان کمی احتیاط به خرج می‌دهند و فقط به دنبال کسب پیروزی هستند و تیم دچار استرس می‌شود تا اولین پیروزی را به دست بیاورند.

 

جلالی در رابطه با استفاده از مرتضی آقاخان در پست وینگر افزود: عملکرد آقاخان خوب بود، ما سال قبل هم از او در این پست استفاده می‌کردیم. چون دستمان در خط حمله بسته بود، از آقاخان در خط حمله استفاده کردیم، اما او امروز در منطقه وینگر بازی کرد و عملکرد بهتری داشت. در ادامه هم از او در این منطقه استفاده خواهیم کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو