زمان انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۶ -

کلوپ: حریفان‌مان در CL را دست کم نمی‌گیریم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان، اعلام کرد که تیم های همگروه شان را دست کم نمی گیرند.

سرای نور؛

قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان ساعتی پیش برگزار شد و لیورپول با تیم های اسپارتاک مسکو، سویا و ماریبور همگروه شده است.

با توجه به اینکه لیورپول با هیچ یک از تیم های بزرگ رقابت ها همگروه نشده، کلوپ مطمئن است که تیمش می تواند از این مرحله صعود کند اما تایید کرد که مقابل همه حریفان شان کار دشواری خواهند داشت.

او به خبرنگاران گفت:” قرعه کشی هیجان انگیز بود. اینکه در این رقابت ها حضور دارید، واقعا ویژه است. ما با چند تا از بچه ها این مراسم را با هم تماشا کردیم.

گروه هایی مانند گروه بارسا، بایرن، یوونتوس و رئال هستند که قرار نگرفتن در آنها، بهتر از بودن در آنهاست. اما فکر نمی کنم که بعد از این راه طولانی، باید به حریفان مان فکر کنیم. باید برویم و آماده شویم.

با حضور سویا، باید بگویم که هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. همه ما می دانیم که آنها در رقابت های اروپایی چقدر خوب هستند. سفر به مسکو خیلی طولانی خواهد بود و ماریبور، در حال حاضر چیز زیادی از آنها نمی دانیم. خیلی ها آنها را دست کم می گیرند اما ما نه.

بنابراین ما به حریفان فکر نمی کنیم، به رقابت ها فکر می کنیم. ما آنها را آنالیز کردیم و همه چیز را جدی می گیریم. می خواهیم تا آنجا که می توانیم پیش برویم.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو