زمان انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۶ -

قرعه کشی لیگ قهرمانان؛ چرا گروه D جذاب است؟

قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان امشب برگزار شد و در گروه D تیم های یوونتوس، بارسلونا، المپیاکوس و اسپورتینگ لیسبون همگروه شدند.

سرای نور؛

مطمئنا گروه D یکی از جذاب ترین گروه های رقابت های این فصل چمپیونزلیگ است؛ گروهی که در آن دو تیم مدعی با دو تیم همیشه مشکل ساز برای تیم های بزرگ، در آن حضور دارند.

یوونتوس و بارسلونا در چند فصل گذشته تقابل های جذابی در لیگ قهرمانان داشتند. بعد از فینال برلین در سال ۲۰۱۵ که با پیروزی ۳-۱ بارسا به پایان رسید، دو تیم فصل گذشته در مرحله یک چهارم نهایی مقابل هم قرار گرفتند و این بار یوونتوس بود که به لطف برتری ۳-۰ دیدار رفت، راهی نیمه نهایی شد.

حالا دو تیم در یک گروه قرار گرفته اند و تقابل دوباره آنها، بی تردید جذاب خواهد بود. یوونتوسی ها که در چند فصل اخیر همه جام های داخلی ایتالیا را از آن خود کردند، هدف اول شان برای فصل جدید را فتح چمپیونزلیگ گذاشته اند.

در مقابل بارسلونا هم برای پشت سر گذاشتن بحران های اخیر، نیاز به فتح جام های تازه دارد و چه جامی جذاب تر از چمپیونزلیگ.

حضور المپیاکوس که کریم انصاری فرد را در اختیار دارد، در این گروه، جذابیت  های دو چندانی به بازی های این تیم با غول های فوتبال اروپا داده است.

اسپورتینگ لیسبون هم می تواند تاثیر زیادی در تعیین تیم اول گروه داشته باشد و حتی اگر کمی جاه طلبی بیشتری داشته باشند، شاید یکی از شگفتی های بزرگ این فصل را در همین مرحله گروهی رقم بزنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو