زمان انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ -

پیش‌بینی وضعیت آب و هوا

امروز و فردا در خراسان برف و باران می‌بارد

براساس پیش بینی سازمان هواشناسی طی دو روز آینده بارش برف و باران در شمال شرق کشور ادامه خواهد داشت و شدت بارش‌ها در خراسان رضوی خواهد بود.

به گزارش سرای نور؛ مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز سه‌شنبه با توجه به نقشه های پیش یابی و داده های هواشناسی عبور امواج كم دامنه تراز میانی جو از نیمه شمالی كشور سبب افزایش ابر، رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد در شمال شرق، شرق، مركز، دامنه های البرز، دامنه های زاگرس مركزی و شمالی می شود، كه در ارتفاعات البرز و برخی مناطق شمال شرق بارش به صورت برف خواهد بود.

احد وظیفه با بیان این که شدت بارش امروز در خراسان رضوی است، افزود: فردا چهارشنبه بارش ها محدود به شمال شرق كشور می شود و روز پنجشنبه آسمان در اكثر نقاط كشور آرام پیش بینی می شود و از اواخر وقت این روز در شمال غرب كشور افزایش ابر، بارش پراكنده و وزش باد انتظار می رود.

به گفته وی طی دو روز آینده وزش باد شدید در نیمه شرقی كشور پیش بینی می شود كه در برخی مناطق سبب گردوخاک و كاهش دید افقی می شود.

به علت وزش شدید باد غربی، نیمه شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز طی روز آینده مواج خواهند بود. هم چنین از روز چهارشنبه روند افزایش دما برای نیمه شمالی كشور پیش بینی می شود، كه روز پنجشنبه در سواحل خزر این افزایش دما قابل توجه خواهد بود.

سازمان هواشناسی کشور امروز هوای تهران را ‫اﺑﺮی در ﭘﺎره ای ﻧﻘﺎط رﮔﺒﺎر و رﻋﺪوﺑﺮق، در‬ ‫ارﺗﻔﺎﻋﺎت ﺑﺎرش ﺑﺮف و درﺑﻌﺪ از ﻇﻬﺮ ﻛﺎﻫﺶ اﺑﺮ‬ پیش‌بینی کرده است.

بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت ۱۸ و  ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۱ فروردین, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو