زمان انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۶ -

العامری مطرح کرد؛

فرار داعشی‌ها از مرکز تلعفر/آمادگی برای ورود به مرکز شهر

رئیس سازمان بدر عراق با اشاره به فرار تکفیریهای داعش از مرکز شهر موصل گفت: نیروهای عراقی برای ورود به مرکز تلعفر از آمادگی کامل برخوردارند.

به گزارش سرای نور،هادی العامری، رئیس سازمان بدر عراق و از فرماندهان حشد شعبی در سخنانی گفت: پس از فرار تروریستهای داعش به مرکز تلعفر، نیروهای عراقی برای ورود به مرکز این شهر در آمادگی کامل به سر می برند.

العامری افزود: پیشروی خوبی بر اساس برنامه مشخص شده داشتیم. امیدواریم سرعت این عملیات در همین سطح حفظ شود و پیش بینی می کنیم ان شاء الله عملیات آزادسازی سریع باشد.

این فرمانده حشد شعبی ادامه داد: ما برای بدترین احتمالات آمادگی داریم و احتمال می دهیم دشمن که تا این لحظه هیچ عملیاتی را انجام نداده است به داخل این شهر عقب نشینی کند.

العامری اظهار داشت: پیش بینی می کنیم دشمن بخواهد در داخل شهر بجنگد و ما این مسائل را به طور کامل در نظر گرفته ایم اما محورهای متعددی وجود دارد و فکر می کنم دشمن نمی تواند در تلعفر زیاد مقاومت کند.

وی ادامه داد: ما چندین تجربه مشابه داریم و با توجه به مشارکت بسیج مردمی با برادرانمان در ارتش، پلیس فدرال و نیروهای مبارزه با تروریسم، پیروزی خیلی زود و با کمترین تلفات به دست خواهد آمد.

رئیس سازمان بدر عراق تأکید کرد: هماهنگی بسیار خوبی بین نیروها وجود دارد و این اولین بار نیست که ما در کنار ارتش یا پلیس فدرال یا برادرانمان در مبارزه با تروریسم می جنگیم. ما در جنگهای طولانی و متعدد در کنار هم جنگیده ایم. هماهنگی و تفاهم بسیار خوبی بین ما وجود دارد.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو