زمان انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۶ -

لیورپول ۴ – ۰ آرسنال؛ هوی متال در آنفیلد

لیورپول موفق شد با برتری 0-4 برابر آرسنال خود را به جمع تیم های بالای جدول لیگ برتر نزدیک تر کند.

سرای نور؛

بازی با برتری آرسنال آغاز شد و این تیم در همان دقیقه ۷ می توانست توسط ولبک به گل برسد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۰، محمد صلاح بهترین فرصت را برای زدن گل اول داشت اما ضربه او در دهانه دروازه با عکس العمل فوق العاده پیتر چک همراه بود تا بازی با تساوی بدون گل ادامه یابد.

اما حملات لیورپول بالاخره نتیجه داد و این تیم در دقیقه ۱۷ به گل رسید. روی ارسال گومز، فرمینو موفق شد با یک ضربه سر دقیق لیورپول را با یک گل پیش اندازد.

دقایقی بعد باز هم محمد صلاح فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه سنگین او باز هم با عکس العمل زیبای سنگربان آرسنال همراه بود. در دقیقه ۳۲ مانه با یک ضربه محکم دروازه توپچی ها را تهدید کرد که شوت او با فاصله کمی به یبرون رفت.

اما در دقیقه ۴۰ مرسی سایدی ها به گل دوم رسیدند. سادیو مانه در پشت محوطه صاحب توپ شد و با یک ضربه مواج و دیدنی موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا لیورپول نیمه اول را با برتری ۰-۲ به پایان ببرد.

با شروع نیمه دوم، لیورپول فشار حملات خود را ادامه داد و بعد از چند حمله نصفه و نیمه می توانست در دقیقه ۵۵ به گل سوم هم دست یابد؛ اما ضربه محمد صلاح در حالت تقریبا تک به تک باز هم با واکنش چک همراه بود.

اما بالاخره صلاح موفق به گلزنی شد. در دقیقه ۵۷ و روی اشتباه بیرین، این ستاره مصری با دروازه آرسنال تک به تک شد و با ضربه ای دقیق دور از دستان پتر چک، گل سوم لیورپول را به ثمر رساند.

در ادامه، آرسنال برای جبران گل های خورده تلاش کرد و در دقیقه ۶۷ می توانست توسط لاکازت به گل برسد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۰، سادیو مانه فرصت خوبی برای زدن گل چهارم داشت اما با همکاری پیتر چک و بیرین دروازه آرسنال نجات یافت.

اما در دقیقه ۷۷ بالاخره استوریج موفق شد با یک ضربه سر از دهانه دروازه گل چهارم را به ثمر رسانده و برتری تیمش را قاطع تر کند. در ادامه و علیرغم تلاش توپچی ها اتفاق خاصی رخ نداد تا یک شکست سنگین دیگر در کارنامه آرسنال و ونگر به ثبت برسد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو