زمان انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۶ -

قراب: تماشاگران استقلال کلاس خاصی دارند

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال عنوان کرد فعلا برنامه‌ای برای حضور مربی خارجی در این تیم ندارند.

سرای نور؛

جواد قراب در مورد فرصت دادن به منصوریان برای دو بازی دیگر و فشار بیشتر روی بازیکنان با این کار گفت: به نظرم اینطور نیست؛ قرار شد علاوه بر تعطیلات لیگ که تمرینات زیر نظر آقای منصوریان است، دو بازی با گل‌گهر و پارس جنوبی نیز به ایشان فرصت داده شود و فکر می‌کنم ان‌شاالله نتیجه هم بگیریم.

وی درباره غیبت قریب در هیأت مدیره استقلال ابراز کرد: با حضور چهار نفر، هیأت مدیره تشکیل می‌شود و کارش هم قانونی است؛ شخصا آقای قریب را خیلی دوست دارم و ایشان انسان خیلی خوبی هستند ولی یک بار هم که با یکدیگر تماس داشتیم، گفتند گرفتار هستند و کار دارند؛ اگر قرار به استعفا بود باید روز اول می‌گفتند اما روز اول که ایشان را دیدیم خیلی شاد بودند و از ریاست هیأت مدیره نیز استقبال کردند ولی متاسفانه تاکنون تشریف نیاوردند.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد شایعه جدایی خرمگاه و چینی از کادر فنی این تیم اظهار کرد: نه؛ اصلا درست نیست؛ بچه‌ها هستند و آقای منصوریان با اطمینان خاطر کار را انجام می‌دهند؛ درست است دو بازی مهلت دادند اما اگر در این دو دیدار برنده شود مسئله فرق می‌کند؛ ممکن است باشگاه تصمیمات دیگری بگیرد ولی فعلا آقای منصوریان هستند.

قراب تصریح کرد: فعلا درمورد مربی خارجی هیچ مسئله ای عنوان نشده است؛ ما باید دل هواداران را شاد کنیم چون سرمایه واقعی باشگاه آنها هستند و ما به عشق آنها کار انجام می‌دهیم.

وی اضافه کرد: آقای افتخاری به من گفتند در صحبت با آقای منصوریان، حالتی پدرانه بوده است.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال درخصوص شکایت‌ها از این باشگاه گفت: شکایت‌ها و بدهی‌ها را تا جایی که در توان است پرداخت می‌کنیم.

قراب در خصوص جریمه بازیکنان استقلال به دلیل نتایج این تیم عنوان کرد: معمولا جرایم ایجاد می‌شود ولی در حال حاضر چنین برنامه‌ای نداریم.

وی درباره برنامه باشگاه استقلال برای لیدرها و برخی تماشاگران این تیم در مسابقات گفت: در جلسه امروز راجع به این موضوع صحبتی نشد ولی فکر نمی‌کنم آنها طرفدار ما باشند چون تماشاگران استقلال از کلاس خاصی برخوردار هستند و انسان‌های با شخصیت، آقا و خوب هستند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو