زمان انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۶ -

پیروزی خانگی شیرین چلسی برابر اورتون

چلسی با درخشش اسپانیایی های خود موفق شد تیم سختکوش اورتون را در استمفورد بریج با دو گل شکست دهد.

سرای نور؛چلسی پس از شکست خانگی برابر برنلی و سپس برد شیرین ۱-۲ در زمین تاتنهام، به مصاف اورتونی آمده بود که هفته قبل سیتی را در اتحاد متوقف کرده بود.

 

 

 

 

بازی با حملات چلسی آغاز شد و آبی ها در استمفوردبریج خیلی زود کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتند. پاس کاری ها سریع و ریختن توپ از چپ و راست روی دروازه اورتون با امید به گلزنی موراتا و پدرو، اورتون را کاملا در تنگنا قرار داده بود.

تافی ها کمی طول کشید تا در جریان بازی قرار بگیرند و در این بین بی دقتی پدرو در دو موقعیت کمک کرد تا حساب کار بدون گل بماند؛ اما چلسی دقیقه ۲۷ مزد بازی هجومی خود را گرفت.

 

 

 

 

یک دوی عالی فابرگاس با موراتا درون محوطه جریمه و ضربه فنی ستاره اسپانیایی به قعر دروازه اورتون رفت تا حساب کار ۱-۰ شود.

اورتون که در میانه میدان بسیار ضعیف نشان می داد، توانایی خلق موقعیت گل روی دروازه چلسی را نداشت و در عوض میزبان بود که با وجود زدن یک گل همچنان تلاش می کرد گل های بعدی را هم به ثمر برساند.

 

حملات چلسی دقیقه ۴۰ به گل دوم منجر شد. سانتر آسپلیکوئتا از راست با ضربه سر دقیق موراتا به تور نشست تا چلسی ۲-۰ پیش بیفتد. نیمه اول در نهایت با درخشش موراتا که یک گل زد و یک پاس گل داد، ۲-۰ به سود چلسی به اتمام رسید.

 

 

 

 

نیمه دوم هم این چلسی بود که بازی را بهتر شروع کرد و عطش آبی ها برای زدن گل های بیشتر تعجب برانگیز جلوه می کرد.

 

چلسی تا دقیقه ۶۰ این فرصت را داشت تا دو گل دیگر هم به اورتون بزند؛ اما یک بار شوت پدرو و دیگری شوت موزس که هر دو از روی خط محوطه جریمه زده شده بودند، راه به دروازه پیدا نکردند. اولی راهی اوت شد و دومی را پیکفورد، گلر اورتون به زیبایی مهار کرد.

بازی کماکان در اختیار چلسی بود و اورتون حتی در طرح ریزی ضد حملات نیز موفق نشان نمی داد.

از دقیقه ۷۰ جریان بازی کمی تغییر کرد و اورتون حملات زهرداری را روی دروازه چلسی ترتیب داد.

 

 

 

 

ویلیامز، مدافع ولزی اورتون در دو موقعیت این شانس را داشت تا گلزنی کند اما توپ های او با بدشانسی به گل تبدیل نشدند. دقیقه ۸۶ نیز گوئیه از درون محوطه جریمه ضربه اش را به خارج زد تا بهترین بخت اورتون برای کم کردن فاصله از دست برود.

در ادامه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و چلسی در نهایت این بازی را ۲-۰ به سود خود خاتمه داد تا در جدول ۶ امتیازی شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو