زمان انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۶ -

شکست رم به اینتر غیرمنصفانه بود

سرمربی تیم فوتبال رم بدشانسی را دلیل شکست خانگی شاگردانش برابر اینتر دانست و ادعا کرد که مردان او عملکردی مستحق کسب پیروزی ارائه کرده‌اند.

سرای نور؛رم در حالی شب گذشته با نتیجه ۱-۳ مغلوب اینتر شد که تا دقیقه ۶۷ یک گل پیش بود و چند بار هم تیر دروازه نراتزوری را به لرزه در آورده بود.

 

 

 

 

اوزه‌ بیو دی‌ فرانچسکو در واکنش به شکست خانگی ۳ بر یک تیمش گفت:« ما بد شانس بودیم وگرنه ۳ بار شوت‌های‌مان به تیر دروازه نمی‌خورد. برای بردن چنین بازی‌هایی شما باید شانس هم داشته باشید و اینتر واقعا خوش‌شانس بود، البته منکر این نمی‌شوم که بازیکنان ما هم مرتکب اشتباهات ساده‌ لوحانه‌ای شدند؛ به خصوص در صحنه‌ای که اینتر گل اولش را به ثمر رساند. ما موقعیت‌های فراوانی خلق کردیم اما به گل تبدیل نشدند.

هفته پیش همه از اینکه ما بیش از اندازه کند بازی می‌کردیم و موقعیت گل نداشتیم، شکایت می‌کردند اما این بار آنها از اینکه ما از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم، شکایت دارند. تا دقیقه ۷۰ ما با وجود آنکه یک هافبک میانی‌مان را در سمت راست خط دفاع قرار داده بودیم، به اندازه کافی خوب بازی کردیم. چیزی که من دوست نداشتم این بود که ما پس از گل تساوی اینتر تعادل بازی‌مان را از دست دادیم و به همین دلیل مانند یک تیم بزرگ رفتار نکردیم.»

 

دی‌فرانچسکو ادامه داد:« ما باختیم اما واقعیت این است که ۷۰ دقیقه عالی بازی کردیم و از هر نظر فوق‌العاده بودیم. گاهی اوقات توپ را از اینتری‌ها در نیمه زمین خودشان پس می‌گرفتیم و برای آنها انواع و اقسام مشکلات را به وجود آوردیم. ما باید در زدن ضربات آخرمان کارآمدتر بودیم و از موقعیت‌های‌مان بهتر استفاده می‌کردیم. به شیوه‌ای اجتناب ناپذیر با نداشتن یک دفاع راست تخصصی، سمت راست ما دچار مشکل بود.

بابت نتیجه حسرت می‌خورم چون می‌دانم که خبرنگاران فقط به این نتیجه نگاه می‌کنند؛ اما من باید عملکرد تیمم را هم ارزیابی کنم. اگر امشب یک تیم بود که لیاقت پیروزی را آن هم با دو گل اختلاف داشت، آن تیم رم بود.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو