زمان انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۶ -

اختلاف‌نظری درباره ناظم‌الشریعه و صانعی وجود ندارد

رییس کمیته فنی فوتسال گفت: همه ارکان فدراسیون فوتبال از ناظم‌الشریعه و صانعی حمایت می‌کنند و در این باره هیچ اختلاف نظری وجود ندارد.

سرای نور؛در رابطه با نحوه انتخاب برترین‌های فوتسال که قرار است طی مراسم خاصی در روز عید غدیر از آنها تقدیر شود، گفت: با توجه به این اتفاق و دستوری که کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال صادر کردند ما در ابتدا کمیته‌ای تشکیل دادیم.

وی در ادامه گفت: به دستور کفاشیان نباید در این کمیته حقی از کسی ضایع شود و تمام آیتم انتخاب باید منطقی و با استدلال‌های روز فوتسال دنیا همخوانی داشته باشد.

مدیر کمیته فنی فوتسال، گفت: بعد از تشکیل این کمیته ما عده‌ای از کسانی که در فوتسال صاحب نظرند و در کار کارشناسی این ورزش خبره هستند دعوت کردیم و همچنین با کمک باشگاهها و استعدادیاب‌های کمیته فوتسال در سراسر کشور  طی جلسات مختلف توانستیم این نفرات را انتخاب کنیم. در بحث انتخاب بهترین باشگاه باشگاه‌هایی که ثبات مدیریت، دور بودن از حاشیه‌ها، پرداخت‌های باشگاه‌ها، نظم و انضباط تیمی و مخصوصاً به تمام آمار انضباطی باشگاهها رجوع کردیم.

ترابیان گفت: بعضی از موارد انتخابی مانند آقای گل لیگ و… هم احتیاجی به رایزنی ندارد و از قبل مشخص است ما تاکنون سه جلسه کمیته فنی تشکیل دادیم و در این کمیته تمام موارد بحث و بررسی شده است. و تمام آیتم‌های انتخابی کمیته فنی بر اساس اصول فوتسال روز دنیا بوده است.

وی گفت: دیروز هم در جلسه هیأت رئیسه این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت. و بعضی از دوستان علیرغمی که گفته بودند ۹۵ درصد از انتخابات این کمیته را قبول دارند بعد از جلسه متوجه شدم که با دبیر سازمان لیگ رایزنی‌هایی کردند که لیست اولیه تغییر پیدا کند. امیدوار هستم که انتخاب‌های جدیدی که صورت می‌گیرد تمام آیتم‌هایی که ما در کمیته فنی با حضور صاحب نظران فوتسال کشور داشتیم و مدنظرمان بود آنها هم همین نظر را داشته باشند.

مدیر کمیته فنی فوتسال، در مورد شایعه اختلاف نظری که کفاشیان و تاج ریاست فدراسیون فوتبال مبنی بر انتخاب ناظم الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال دارند، گفت: به عنوان رکن درگیر مستقیم برنامه‌های تیم ملی، همه ارکان فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال پشتیبانی صددرصد از سرمربی تیم بزرگسالان و همچنین صانعی سرمربی زیر ۱۷ سال را دارند و تا این لحظه هیچ اختلاف‌نظری فی‌مابینی بین آنها وجود ندارد و کار تیم‌های ملی با سرعت خاص خودش رو به جلو است.

ترابیان در پایان گفت: من نمی‌دانم شیطنت بعضی از دوستانی که دست به قلم می‌شوند و با عشق و علاقه بحران‌های مصنوعی را برای تیم ملی فوتسال تشکیل می‌دهند چیست و این را به خوبی می‌دانم که در این بحران‌های مصنوعی آنها به دنبال انگیزه‌های مالی هستند که نمونه آن در بعضی از موارد مشخص است که حتی یک فرد غیرفوتبالی هم می‌تواند این خط و خطوط‌ها متوجه شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو