زمان انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۶ -

ملکیان: رسیدن به تیم ملی دور از دسترس نیست

گلزن تیم سیاه‌جامگان می‌گوید امسال دوست دارم بهترین بازی‌ام را به نمایش بگذارم و به چشم کادرفنی تیم‌ملی بیایم.

سرای نور؛پیام ملکیان درباره گلزنی‌اش و نتیجه‌ای که مقابل نفت حاصل شد گفت: گلزنی‌ام که حاصل زحمات بچه‌ها بود؛ اما نباید اجازه می‌دادیم حریف در دقیقه ۹۰ گلزنی کند. جبران گل خورده در دقایق پایانی سخت است و ما اگر کمی باهوش‌تر بودیم و با تمرکز بیشتر به بازی می پرداختیم، مطمئنا آن گل را دریافت نمی‌کردیم.

او درباره شرایط این روزهای سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: سیاه‌جامگان امسال متفاوت از سال گذشته کارش را آغاز کرده و نتایج خوبی مقابل تیم‌های بزرگی چون پرسپولیس کسب کرده و همین ما را به آینده امیدوار می‌کند. البته مشکلاتی که ما سال گذشته با آن دست به گریبان بودیم، پیش از شروع فصل حل شد و همین بازیکنان را بر آن داشت تا هرچه توان دارند در بازی‌ها بگذارند و بهترین نتیجه را بگیرند.

ملکیان درباره اهداف آینده و عملکرد خود نیز گفت: امسال دوست دارم بهترین بازی‌ام را به نمایش بگذارم و به چشم کادرفنی تیم‌ملی بیایم، شاید اینکه بگویم دلم می‌خواهد آقای گل شوم کمی سخت و دور از ذهن باشد؛ اما دست نیافتنی نیست و اگر کمی تلاشم را بیشتر کنم به آن خواهم رسید. البته در لیگ امسال مهاجمان خوب بسیاری داریم و کار برای من که در پست هافبک هستم سخت است؛ اما هر کسی که تلاش کند به چیزی که می‌خواهد می‌رسد. من برای آنکه در سال جام‌جهانی به آن چیزی که مدنظرم است برسم، باید هم تلاش کنم و هم اینکه امیدوار به کسب آن باشم.

او درباره تعطیلات لیگ و اینکه آیا تیم‌ها در این وقفه دچار مشکل نخواهند شد، گفت: این تعطیلات و موضوع تیم‌ملی به من مربوط نمی‌شود و درست نیست درباره آن نظر بدهم؛ اما تیم‌ها در این مدت فرصت این را پیدا خواهند کرد تا نقاط ضعف خود را برطرف کنند و با قدرت به لیگ‌برتر بازگردند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو