زمان انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۶ -

رونالدو در آستانه کسب یک رکورد بی سابقه

کریستیانو رونالدو تا پایان سال 2017 میلادی می تواند به افتخاری بی سابقه در کارنامه دوران ورزشی اش دست یابد.

سرای نور؛سال ۲۰۱۷ که شروع شد، رونالدو هنوز از دوران اوج خود فاصله زیادی داشت. زیزو در آخرین بازی سال ۲۰۱۶ رئال در لالیگا برابر دپورتیوو به او استراحت داد تا برای جام جهانی باشگاه ها به خوبی مهیا شود. تاکتیکی که جواب داد و رونالدو آقای گل بازی ها شد و کمک کرد کهکشانی ها فاتح این تورنمنت شوند؛ با این حال رونالدو هنوز به خود واقعی اش نزدیک نبود.

 

 

 

 

هر چه به مقطع پایانی فصل گذشته نزدیک می شدیم، رونالدو رفته رفته به لطف سیستم چرخشی زیدان توانست به فرم همیشگی خودش نزدیک شود و در نهایت با گل های حساسش کمک کرد رئال پس از بیش از ۶۰ سال، دبل کند.

 

 

 

 

کسب لالیگا و لیگ قهرمانان، اولین افتخارات رونالدو در سال جدید بودند. سه ماه بعد رئال توانست فاتح دو سوپرکاپ اروپا و اسپانیا شود تا جمع افتخارات تیمی رونالدو در سال ۲۰۱۷ به ۴ افزایش یابد.

رونالدو در سوپرکاپ اروپا برابر یونایتد تنها در ۱۰ دقیقه پایانی فرصت بازی پیدا کرد و در سوپرکاپ اسپانیا نیز در ۳۰ دقیقه پایانی بازی رفت وارد میدان شد و یکی از سه گل رئال را وارد دروازه بارسا کرد. او به دلیل اخراج شدن در آن مسابقه، بازی برگشت را از دست داد.

رونالدو می تواند اواسط دسامبر در جام جهانی باشگاه ها که در امارات برگزار خواهد شد، پنجمین افتخار تیمی خود با رئال در سال ۲۰۱۷ را هم کسب کند. او تنها کوپا دل ری و جام کنفدراسیون ها را در این سال میلادی از دست داده است.

 

 

 

 

فوق ستاره پرتغالی پنجشنبه در موناکو، عنوان بازیکن سال یوفا را تصاحب کرد و او را شانس اول دریافت جایزه THE BEST فیفا( اواخر مهر) و نیز توپ طلای ۲۰۱۷ نیز می دانند که اگر چنین شود، تعداد افتخارات تیمی و انفرادی رونالدو در این سال میلادی به ۸ افزایش خواهد یافت.

امسال در عناوین فردی، رونالدو تنها کفش طلای اروپا را به مسی واگذار کرده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو