زمان انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۶ -

روایت هافبک نیس از بر باد رفتن رویای بارسلونا

ژان میشل سری، هافبک نیس پس از منتفی شدن انتقالش به بارسلونا دچار افسردگی شده است.

سرای نور؛هفته گذشته در حالی که همه چیز برای انتقال سری به بارسلونا مهیا بود، به یکباره باشگاه اسپانیایی اعلام کرد که از جذب این بازیکن منصرف شده است. ابتدا دلایل فنی و سپس دلایل اقتصادی به عنوان علت اصلی به هم خوردن انتقال سری عنوان شدند.

 

ستاره ساحل عاجی نیس در همین رابطه به موندودپورتیوو گفت:« حس بسیار بدی دارم. نمی خواهم دروغ بگویم چون فوتبال برای من شادی و جشن است. نتوانستم در بازی این هفته برای نیس بازی کنم چون ذهنم جای دیگری بود. رویای من بازی برای بارسا بود ولی این رویا بر باد رفت. این برای من اتفاق وحشتناکی بود.

 

 

 

 

هفته گذشته به خاطر بازی با ناپولی سعی کردم خودم را چندان درگیر مذاکرات دو باشگاه نکنم ولی نمی شد فراموش کرد که بارسلونا به خاطر جذب من در نیس حضور دارد.

بعد از بازی با ناپولی یک ساعت با نماینده های بارسلونا مذاکره کردم و خوشحال به خانه برگشتم. همه چیز مثبت بود ولی بعدا شنیدم که آنها از جذب من منصرف شده اند. مطمئن بودم اتفاقی این وسط رخ داده است. به باشگاه نیس رفتم و نتوانستم خودم را کنترل کنم. داد و فریاد کردم؛ به طوریکه دیوارهای باشگاه به لرزه در آمدند.

کسی نمی توانست به چشم های من نگاه کند. آنها به من قول داده بودند ولی زیر قول شان زدند. مذاکرات با بارسا بد شروع شد و به بدتر ختم شد. علت منتفی شدن، پول بیشتری بود که برای فروش من درخواست کرده بودند. بیشتر از آنچه از ابتدا معین شده بود.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو