زمان انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۶ -

پیشنهاد جدید یونایتد برای نجات بیل از برنابئو

گرت بیل به چهره ای انتقادی در میان هواداران رئال تبدیل شده و در برنابئو، عرصه بر او روز به روز تنگ تر می شود.

سرای نور؛شب گذشته رئال مادرید در برنابئو با تساوی ۲-۲ برابر والنسیا متوقف شد. آسنسیو چهره برتر رئالی ها بود و جور گل نزدن های بنزما و بیل را کشید.

ستاره ولزی به قدری ضعیف ظاهر شد که هواداران حاضر در برنابئو از دقیقه ۶۰ ضمن هو کردن او از زیدان خواستند تا بازیکنی دیگر را به به جای بیل وارد زمین کند. بیل هنگام تعویض با لوکاس نیز هو شد.

 

 

 

 

طبق ادعای دیلی استار، گرت بیل به فاصله ۴ روز تا پایان نقل و انتقالات از این رفتار هواداران به خشم آمده و حالا به جدایی خود از رئال با دید مثبتی نگاه می کند.

در همین راستا پیشنهادی ۱۰۵ میلیون یورویی نیز از من یونایتد برای بیل رسیده و مدیران رئال در حال بررسی شرایط هستند. در روزهایی که آسنسیو با درخشش خود عرصه را روز به روز بر بیل تنگ تر می کند و این بیم وجود دارد که بلای کاسیاس بر سر بیل بیاید، فروش این ستاره ولزی چندان هم غیر منطقی به نظر نمی رسد.

 

با این حال در گزارش دیلی استار قید شده است که مدیران یونایتد چندان به این انتقال خوشبین نیستند به خصوص اینکه زیدان شب گذشته در نشست خبری خود یک بار دیگر به دفاع از بیل پرداخت و اینکه در این فرصت اندک، رئال گزینه ای مناسب برای جانشینی بیل پیدا نخواهد کرد.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو