زمان انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۶ -

حواشى دیدار پرسپولیس – خوشه طلایى

پرسپولیس امروز در دیدارى تدارکاتى به مصاف حریف دسته دومى خود رفته است.

سرای نور؛برانکو  ایوانکوویچ در سومین جلسه تمرینى خود بعد از تعطیلى، تیمش را در دیدارى تدارکاتى برابر خوشه طلایى، تیم دسته دومى تحت هدایت ناصر ابراهیمى فرستاده است.
با حواشى این دیدار ورزش سه را همراهى کنید.

* ترکیب ابتدایى پرسپولیس در این دیدار: بوژیدار رادوشوویچ، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینى، على علیپور، گادوین منشا، سیامک نعمتى، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، شایان مصلح، کمال کامیابى نیا و صادق محرمى
* ناصر ابراهیمى که سابقه حضور روى نیمکت پرسپولیس را دارد دقایقى را در کنار محمود خوردبین و کریم باقرى به خاطره نگارى از دهه هفتاد پرداخت.
* شجاع خلیل زاده در زمان گرم کردن دچار مصدومیت شد و کادرپزشکى به بررسى شرایط او پرداخت.

* طى تغییرات صورت گرفته، ماهینى در پست دفاع میانى، شایان در سمت چپ دفاعى، سیامک نعمتى وینگر راست، ربیع خواه و کامیابى نیا در پست هافبک دفاعى و با وظایف متفاوت به میدان رفته اند.

* خوشه طلایى در دقایق ابتدایى دو موقعیت ایده آل گلزنى کسب کرده که هر دوى آنها با کمترین اختلاف راهى اوت شود.

* پرسپولیس در اولین حمله جدى خود موفق شد توسط فرشاد احمدزاده به گل دست یابد. ضربه منشا درون هجده قدم در ریباند فرصت شوتزنى را براى شماره سرخپوشان مهیا کرد تا او با ضربه اى دور از دستان دروازه بان گل اول را به نام پرسپولیس کند.

* روى ارسال پاس عمقى توسط سیامک نعمتى، علیپور را در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار داد و این مهاجم با پاسى بدون حرف و حدیث و عرضى منشا را در آستانه دروازه خالى دید و مهاجم نیجریه اى هم ساده ترین کار ممکن را در ٣٠ سانتى مترى خط دروازه براى گل کردن توپ انجام داد تا پرسپولیس به گل دوم برسد.

* اینبار هم سیامک نعمتى در موقعیتى ایده آل شایان مصلح را در موقعیت ارسال قرار داد تا ارسال این مدافع چپ با ضربه سر فوق العاده احمدزاده گل سوم را براى سرخپوشان شکل دهد.

* محسن مسلمان به دلیل مصدومیت در این بازى نیز غایب است و زیر نظر کادرپزشکى کارهاى درمانى خود را پشت سر مى گذارد.

* على علیپور موفق شد چهارمین گل پرسپولیس را با اشتباه مدافعان خوشه طلایى و در شرایط تک به تک با گلر حریف به ثمر برساند.

* گادوین منشا در اولین دقایق نیمه دوم موفق شد با فرار پشت مدافعان و در ادامه کات بک براى علیپور او را در موقعیت گلزنى قرار دهد و پنجمین گل پرسپولیس ثبت شد.
* ناصر ابراهیمى که پیش از این همواره نمایى از او در کنار نیمکت و محوطه فنى در خاطر داشتیم، در تمام دقایق این دیدار روى نیمکت حاضر بود.
* برانکو در ابتداى نیمه دوم تنها بوژیدار را از زمین خارج کرد تا ابوالفضل درویش وند درون دروازه حاضر شود.

* سرمربى کروات سرخپوشان در اواسط نیمه دوم در تصمیمى جالب هشت بازیکن جوان تیمش را در منطقه تعویض حاضر کرد و انقلاب بزرگ را در ترکیب تیمش شکل داد.
* محمد امین اسدى با حضور در زمین در یکى از جالب ترین حرکات انفرادى با کورسى ٦٠ مترى و در نهایت دریبل چهار بازیکن حریف، در ارسال پاس نهایى ناکام ماند.
* شاهین عباسیان نیز در حرکتى انفرادى بعد از عبور از دروازه بان ضربه اش را در زاویه بسته به تیرک دروازه کوبید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو