زمان انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۶ -

سرمربی کره :وارد جنگ با کی روش نمی شوم

شین تائه یونگ، سرمربی تیم ملی کره جنوبی تاکید کرد که نمی خواهد وارد جنگ های روانی کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران شود.

سرای نور؛روز پنج شنبه در حالی دو تیم ملی کره جنوبی و ایران در ورزشگاه جام جهانی سئول به مصاف هم می روند که قبل از آغاز این دیدار صعود ایرانی ها به جام جهانی روسیه قطعی شده؛ اما سرمربی ایران از زمینی که در اختیار آنها برای تمرین قرار گرفته به شدت شکایت داشته و این موضوع حواشی زیادی را به همراه داشته است.

علیرغم نظر کی روش مبنی بر رفتار ناعادلانه کره ای ها، سرمربی جدید تیم ملی این کشور که به تازگی به جای اولی اشتلیکه به این سمت منصوب شده تاکید کرد که به این حواشی اهمیتی نمی دهد.

شین تائه یونگ گفت: “همه می دانند که در جریان سفر سال قبل ما به ایران چگونه با ما رفتار شد؛ پس من نمی خواهم وارد بازی های روانی سرمربی ایران شوم و معتقدم اینجا با آنها رفتار خوبی شده است.”

 

 

 

با ورود بازیکنان لژیونر کره جنوبی به اردو از جمله سون هیونگ مین از تاتنهام و کو جائه چول از آگزبورگ، سرمربی کره حالا هر ۲۶ بازیکن خود را در اختیار دارد و این در حالیست که شین تائه یونگ تا هفته قبل تنها ۱۸ بازیکن که بیشتر آنها در کره جنوبی یا چین شاغل بودند را در اختیار داشته است.

شین تائه یونگ ادامه داد: “بازیکنانی که امروز به اردو اضافه شده اند فردا در تمرینات ما شرکت خواهند داشت پس ما تنها ۲ روز پیش از آغاز دیدار برابر ایران با همه بازیکنان تمرین خواهیم کرد. علیرغم اینکه بازیکنان ممکن است استرس داشته باشند، اما من از آنها می خواهم با لبخند تمرین کنند.

کیم یونگ گون مدافع گوانگژو اورگرانده شانس خوبی برای بازی کردن در این دیدار دارد. وی کاپیتان تیم ملی کره در جریان قهرمانی در مسابقات شرق آسیا در سال ۲۰۱۵ بود و من امیدوارم وجود او حس پیروزی را به تیم ما القا کند.”

 

 

 

شین تائه یونگ در مورد شکست تیمش در دیدار تدارکاتی دوستانه روز شنبه پشت درب های بسته برابر سوون سامسونگ نیز گفت: “باید از باشگاه سوون به خاطر برگزاری این دیدار تشکر کنم. ما پشت درب های بسته بازی کردیم چون نمی خواستیم کسی از برنامه های تیم باخبر شود.”

سرمربی جدید تیم ملی کره همچنین در مورد خط زدن ۳ بازیکن پیش از دیدار مقابل ایران گفت: “اگر از الان بگویم که بازیکنان مورد نظر خود را انتخاب کرده ام شرایط مناسبی را برای اعضای تیمم ایجاد نکرده ام؛ اما من حتی قبل از آمدن بازیکنان به اینجا فضای ذهنی خودم را طراحی کرده ام و مردم در روز مسابقه از افکار ما آگاه خواهند شد.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو