زمان انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۶ -

کی روش: همین امروز وارد کره شده ایم!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید که تیم تحت هدایت او نسبت به گذشته قوی تر شده است.

سرای نور؛کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از تمرین عصر دوشنبه تیم ملی در حالیکه خبرنگاران نزدیک به ۲۰ دقیقه در انتظار حضور او بودند، گفت: زمین تمرین نسبت به گذشته شرایط خوبی دارد. ممنون هستم که به حرف های من توجه شد و زمین بهتری در اختیار تیم ما قرار گرفت. من احساس میکنم تازه از امروز وارد کره جنوبی شدم و امروز امکانات مناسب را می بینم.

سرمربی تیم ملی بعد از صحبت های تند خود در تمرین روز یکشنبه، در این جلسه تمرینی با چهره ای آرام تر نسبت به روز گذشته حاضر شد. او درباره حضور دوباره در کره جنوبی برای دیدار با این تیم، عنوان کرد: از حضور در کره جنوبی بسیار خوشحالم. من خاطرات خوبی از حضور در این کشور دارم و از فضا و جو اینجا لذت می برم.

بازیکنان لژیونر تیم ملی هنوز به تمرینات اضافه نشدند تا سرمربی تیم ملی در فاصله ۳ روز تا بازی با کره جنوبی همچنان دغدغه حضور آنها را داشته باشد. کی روش در این باره می گوید: به خاطر قوانین فیفا بازیکنان شاغل در اروپا هنوز به ما اضافه نشدند.

سرمربی تیم ملی واکنشی به تغییرات در تیم ملی کره جنوبی و کادرفنی آن داشت. او گفت: می دانم که سرمربی جدید کره جنوبی بسیار جاه طلب است و برای رقابت شدید وارد زمین خواهد شد.

تیم ملی ایران نسبت به ۴ سال گذشته تنها ۴ بازیکن خود را در اختیار دارد. سرمربی تیم ملی ایران در واکنش به این موضوع اظهار داشت: تیم ملی ما نسبت به گذشته جوان تر، سریعتر، تکنیکی تر و بسیار قوی تر شده است.

کی روش در پایان در پاسخ به این سوال که آیا در این دیدار دست به جوانگرایی خواهد زد یا به بازیکنان با تجربه اعتماد خواهد کرد، گفت: هدف من این است که بهترین بازیکنان در بهترین شرایط به زمین بروند و برای پیروزی تلاش کنند. هدف ما این است که بعد از صعود به مرحله گروهی مسابقات جام جهانی، یک فوتبال خوب به نمایش بگذاریم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو