زمان انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۶ -

ابراهیمی: زرنگ بازی ممنوع آقای نصیرزاده!

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی با انتقاد از رفتار مدیرعامل گسترش فولاد از او خواست تا حق بازیکنان را پایمال نکند.

سرای نور؛درباره شرایط این باشگاه گفت: ما فصل گذشته از نقل و انتقالات محروم بودیم و به همین دلیل تغییراتی در ترکیب داشتیم که برای هماهنگی نیاز به زمان داریم. در سه دیدار اول حق ما شکست نبود و همه این موضوع را دیدند اما بعد از سه دیدار شرایط ما بهتر شد. سه دیدار ابتدایی را با بد شانسی باختیم و باید با تلاش بهتر این موضوع را جبران کنیم. در این مدت کمک و حمایت هواداران برای ما دلگرمی بزرگی بود و کمک کرد تا از این شرایط خارج شویم. بازیکنان در این روزها فهمیدند که هواداران پشت تیم هستند و این موضوع امتیاز مثبتی برای تیم ما بود. ما در داخل و خارج زمین همه مشکلات را کنار گذاشتیم و در نهایت در ۵ دیدار ابتدایی، ۶ امتیاز کسب کردیم.

مهاجم تراکتورسازی در ادامه درباره حضور جوانان در ترکیب تراکتور و درخشش آنها، تصریح کرد: امیدوارم این شرایط در آینده نیز ادامه داشته باشد و بازیکنان جوان قدر این موقعیت را بدانند و به خوبی از آن استفاده کنند.

او افزود: ما باید در این ۵ دیدار ۱۲ الی ۱۵ امتیاز کسب می کردیم اما قسمت نشد. بعد از دیدار با استقلال گفتم تراکتور حرف های زیادی برای گفتن دارد. اکنون نمی خواهم روی بازیکنان فشار بیاورم اما عقیده دارم ما می توانیم رتبه خوبی در پایان لیگ کسب کنیم و امیدوارم این اتفاق برای تراکتورسازی رخ دهد.

ابراهیمی که از بزرگترهای رختکن این تیم محسوب می شود، درباره نقش بازیکنان بزرگتر در شرایط تراکتورسازی اظهار داشت: بزرگترها قطعا در این شرایط کار سختی دارند. هواداران پرشور تراکتورسازی سال های زیادی است که علاقه دارند ما در لیگ برتر قهرمان شویم. من و دیگر بزرگتر های تیم در تراکتورسازی باقی ماندیم و تلاش ما این است در کنار دیگر بازیکنان تیم خوبی بسازیم اما نسبت به فصل گذشته کار سختی داریم. در این چند دیدار سیستم ما تغییر کرده و مشکلاتی داریم اما اگر کادرفنی و همه بازیکنان در کنار یکدیگر باشند، تراکتور سربلند خواهد شد.

وی در ادامه درباره تقابل با پدیده در جام حذفی، گفت: جام حذفی کوتاه ترین راه برای رسیدن به جام است؛ اما تفاوت زیادی با لیگ دارد زیرا در یک تک بازی سرنوشت ما روشن می شود. امیدوارم برابر پدیده روز خوب ما باشد. برابر پدیده برای کسب پیروزی در زمین مسابقه حاضر می شویم و امیدوارم در پایان تیم صعود کننده باشیم.

ابراهیمی در ادامه درباره موضوع مطالبات خود از باشگاه گسترش، گفت: من درباره مطالباتم با آقایان زنوزی، خطیبی و حسین زاده در چند مرحله مطالباتم را پیگیری کردم. در این چندسالی که در فوتبال تبریز حضور دارم و با شناختی که از مدیران دارم، به این موضوع اعتقاد دارم که شخص آقای زنوزی از حرف های مدیرعامل خبر ندارد. این موضع گیری در خصوص بدهی های باشگاه انجام شده، مطمئنا موضع مالک باشگاه نیست. باشگاه گسترش فولاد همواره باشگاهی خوشنام بوده و به تعهدات خود عمل کرده است اما نمی دانم چرا امروز اینگونه برخورد می کند. من بعد از خروج از گسترش فولاد برای دریافت مطالباتم  دو فقره چک دریافت کردم اما بعد از کش و قوس های زیاد و به دلیل عدم موجودی حساب به من گفتند که چک را عوض کنم و من هم این موضوع را بی دردسر انجام دادم و دو چک جدید گرفتم.

او تصریح کرد: بعد از این اتفاقات اما آقای نصیرزاده به من گفتند یک چک را نقد کن و قید چک دوم را بزنم. نمی دانم این موضوع یعنی چی؟ مگر می شود من به این آسانی از طلبم که حق خانواده ام است، بگذرم؟ من بازیکن موثر گسترش فولاد در یک سال و نیم حضور در این تیم بودم و با جان و دل برای این تیم بازی کردم. من نمی توانم با این موضوع کنار بیایم که یک چک پاس شود و بیخیال بقیه شوم. این پول ها که حق ما است، کجا می رود؟ با همه بازیکنان این صحبت انجام شده و مشخص نیست که چرا باشگاه این برخورد را انجام می دهد.

ابراهیمی با انتقاد از صحبت های نصیرزاده، ادامه داد: آقای نصیرزاده به من می گوید اگر این کار را انجام نمی دهی، هر دو چک تو نقد نمی شود و باید شکایت کنی و بعد از چند سال به پول خود می رسی. اگر هم از طریق فدراسیون فوتبال به دنبال مطالبات خود باشی، باید بعد از کلی شکایت و رفت آمد به همین رقم رضایت بدهی. من برای آقای زنوزی به عنوان یک انسان بزرگ احترام قائلم اما تنها حق خودم را می خواهم.

او در پایان گفت: این برخوردها با اعتبار باشگاه بازی می کند. من قصد دارم صحبت های آقای نصیرزاده را به آقای زنوزی منتقل کنم؛ زیرا این رفتارها درست نیست. امیدوارم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ که ۵ درصد از قرارداد ما را کسر می کنند، به این مشکلات رسیدگی کنند. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

 

بعضی از آقایان از جایگاهی که دارند سو استفاده نکنند. خیلی از بازیکنان دیگر نیز این مشکل را دارند. آقای نصیرزاده نباید زرنگ بازی در بیاورد زیرا این کارها درست نیست. من متاسفم که ایشان می خواهد حق خانواده من را پایمال کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو