زمان انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ -

در چارچوب توافق جرود؛

نیروهای حزب‌الله پیکر شهید حججی را تحویل می‌گیرند

در جریان توافق بین حزب الله لبنان و تروریست‌های داعشی که خود را تسلیم کرده و به دیرالزور منتقل خواهند شد، نیروهای مقاومت پیکر شهید محسن حججی را نیز تحویل خواهند گرفت.

به گزارش  سرای نور، قرار است عملیات حرکت اتوبوسهای حامل تروریستهای داعشی که خود را تسلیم کرده اند به سمت شهر البوکمال واقع در حومه دیر الزور شامل تحویل گرفتن پیکر شهید محسن حججی نیز باشد.

 

بر همین اساس نیرهای حزب الله لبنان پیکر این شهید را به همراه شهدای این حزب و اسیر دست داعش بعد از ورود اتوبوس ها به تدمر تحویل می گیرند.

المیادین گزارش داد که در حال حاضر این اتوبوسها که حامل نیروهای داعشی به همراه خانواده هایشان هستند، آماده حرکت از منطقه جرود قاره به سمت البوکمال است.

حزب‌الله لبنان همزمان با ارتش این کشور برای مشخص شدن سرنوشت نظامیان ربوده شده لبنانی که در چنگ داعش بوده اند در منطقه القلمون غربی سوریه آتش بس اعلام کرده بود.

این آتش بس که همزمان با اعلام آتش بس ارتش لبنان در مرزهای شرقی این کشور با سوریه اعلام شده است در راستای پایان دادن به عملیات نظامی  حزب الله در القلمون الغربی عنوان شده است.

منابع آگاه به المیادین گفته اند که بعد از نزدیک شدن نیروهای مقاومت به عناصر داعش در دامنه بلندی حلیمه قاره،  عناصر مسلح داعش تصمیم گرفتند در برابر نیروهای حزب الله تسلیم شوند.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو