زمان انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ -

نویدکیا: می‌روم تا سپاهان ضربه نخورد!

هافبک باسابقه سپاهانی ها پس از شعارهایی که علیه وی در جریان دیدار آخر این تیم سرداده شد گفت: ترجیح می دهم از سپاهان بروم تا این تیم با بودن من ضربه نخورد.

سرای نور؛رسول نویدکیا که یکی از باتجربه ترین بازیکنان حاضر در تیم سپاهان محسوب می شود طی اظهارنظری عجیب عنوان کرد قصد جدایی از این تیم دارد، او در گفتگویی در رابطه با این تصمیم گفت:

 

حیا کن، رها کن را شنیدم دیگر نمی مانم

متاسفانه در بازی برابر سپیدرود اتفاقاتی افتاد که دیگر تمایل ندارم در سپاهان بمانم، شعار حیا کن، رها کن چیزی نیست که من بشنوم و به روی خودم نیاورم. از وقتی که این شعار را شنیدم تصمیم خود را برای جدایی گرفتم.

 

ترجیح می دهم بروم تا سپاهان ضربه نخورد

متاسفانه وقتی این اتفاقات افتاد دیدم که ابدا شرایط برای ماندن در سپاهان مناسب نیست. با وجود اتفاقاتی که افتاد ترجیح می دهم از سپاهان بروم تا این تیم با بودن من ضربه نخورد. وقتی عده ای از هواداران با دو پاس اشتباه شعار حیا کن رها کن سر می دهند؛ بهتر است جدا شوم تا با بودنم مانع موفقیت تیم نشوم.

 

فکر نمی کنم کرانچار مخالفت کند

به کادرفنی تیم نیز اطلاع داده ام، بعد از بازی سپیدرود با آقای کرانچار صحبت کردم و گفتم دیگر در سپاهان نخواهم ماند، از ایشان خواستم تا به من اجازه جدایی دهد. درباره رضایت مربیان برای جدایی ام، فکر می کنم خود کرانچار هم با رفتن من موافقت کند؛ چون پس از درخواست من، حرف خاصی در این مورد نزده است!

 

در تمرینات حاضر نشدم تا رضایتنامه ام را بگیرم

چند روزی است در تمرینات حاضر نمی شوم و پس از مطلع کردن مسئولین به جدایی، منتظرم آقای طاهری رضایت نامه ام را بدهند تا بتوانم از سپاهان جدا شوم. امیدوارم آن عده از هوادارانی که علیه من شعار دادند اکنون بیایند و رضایت نامه ام را بگیرند تا بتوانم جدا شوم.

 

نمی خواهم با ماندنم ایجاد دو دستگی کنم

من دوست ندارم در سپاهان بمانم و بین هواداران دو دستگی ایجاد شود و تیم ضربه بخورد. اگر با رفتن من تیم درست می شود پس بهتر است بروم تا بین هواداران اختلاف ایجاد نشود. بازی برابر ذوب آهن را دو بر صفر بردیم؛ ولی باز هم عده ای از هواداران بر عیله من شعار دادند. نمی دانم داستان چیست و از کجا آب می خورد!

 

نوبت من شده تا علیه م شعار دهند

متاسفانه چند سالی است که عده ای از هواداران بر علیه یک بازیکن شعار می دهند تا خرابش کنند؛ انگار امثال نوبت من شده است و به همین دلیل ترجیح می دهم از سپاهان جدا شوم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو