زمان انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ -

دی ماریا به این شرط بازیکن بارسلونا خواهد شد

بارسلونا این روزها در تلاش است تا ابتدا انتقال کوتینیو را نهایی کند؛ سپس جذب دی ماریا را در دستور کار خود قرار داده دهد.

سرای نور؛بارسلونا پس از جذب دمبله حالا با روحیه تر از گذشته به نظر می رسد و تا حدودی جدایی نیمار را فراموش کرده است.

مسئولین این باشگاه حالا سخت در تلاشند تا کوتینیو و دی ماریا را به خدمت بگیرند. موضع لیورپول در مورد کوتینیو منفی است و آنها به هیچ رقمی حاضر به از دست دادن ستاره برزیلی خود نیستند؛ هرچند که در بارسلونا همچنان به این انتقال خوشبینند.

 

 

 

 

در مورد دی ماریا اما امروز ژاویر بوش از موندودپورتیوو ادعا کرد که مسئولان پی اس جی تنها به شرط معاوضه بازیکن، حاضر به انتقال دی ماریا خواهند شد.

همه چیز به شرایط فیرپلی مالی پی اس جی پس از نهایی شدن انتقال امباپه بستگی دارد. اگر این انتقال قرضی باشد، احتمال جدایی دی ماریا کاهش پیدا می کند؛ در غیر این صورت پی اس جی مجبور خواهد شد تا چند بازیکن خود را برای فرار از نقض فیرپلی مالی به فروش برساند.

 

اینگونه به نظر می رسد که انتقال امباپه قرضی باشد. در این صورت پی اس جی تنها در صورت معاوضه بازیکن حاضر به انتقال دی ماریا می شود. آندره گومس، بازیکنی است که پی اس جی در ازای دی ماریا از بارسلونا طلب خواهد کرد.

روز گذشته ژرژ مندس، مدیر برنامه های گومس و دی ماریا در بارسلونا حضور داشت و هنوز مشخص نشده است که نتیجه مذاکرات او چه بوده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو