زمان انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ -

رجزخوانی ستاره کره‌ای تاتنهام برای هواداران ایرانی

هیونگ مین می گوید هواداران ایرانی در فضای مجازی حضور دارند اما هواداران کره در ورزشگاه شور و اشتیاق را به آنها نشان می دهند.

سرای نور؛سون هیونگ مین ستاره تیم ملی کره جنوبی که با درخشش در لیگ جزیره و پیراهن تاتنهام یکی از مطرح ترین ستاره های فوتبال آسیا است، روز دوشنبه به تمرینات تیم ملی کره جنوبی اضافه شد.

این هافبک مهاجم کره ای که تمرینات پیش فصل تاتنهام را به دلیل جراحی کتف راست از دست داده بود، درباره شرایط جسمانی خود می گوید: برای کامل تمرین کردن مشکلی ندارم و می توانم در کنار دیگر بازیکنان حضور داشته باشم.

این ستاره تیم ملی کره درباره شرایط این تیم پیش از دیدار با ایران، عنوان کرد: شرایط فعلی مانند سال گذشته است اما احساس بهتری نسبت به گذشته داریم. احساس مسئولیت پذیری بیشتری در تیم احساس می کنیم و به خوبی می دانیم که برابر ایران می خواهیم چه کاری انجام دهیم.

 

هیونگ مین که صحبت های او با انتقاد غیر مستقیم از اشتلیکه، سرمربی پیشین تیم کره همراه بود درباره حضور سرمربی جدید در تیم ملی کره جنوبی، گفت: من با مربی جدید تیم ملی در مسابقات المپیک ریو کار کردم. او به من کمک زیادی کرد تا سبک بازی خودم را پیدا کنم. ما با او تلاش می کنیم برابر ایران با یک نمایش خوب، پیروزی را به دست بیاوریم.

ستاره محبوب تیم ملی کره جنوبی صحبتهای خود را با دعوت از هواداران این کشور و البته کری برای تیم ملی ایران به پایان رساند: در صفحات اجتماعی ایرانی ها حضور دارند و پیام های زیادی از آنها می بینیم؛ اما مطمئنم که هواداران ما ورزشگاه سئول را پر خواهند کرد و آن زمان ما هستیم که شور و اشتیاق واقعی را نشان خواهیم داد. هواداران ما نباید مایوس باشند و با حضور خود باید ورزشگاه را مملو از تماشاگر کنند.

 

برای شکستم سد دفاعی حریف باید ارتباط خوبی با یکدیگر داشته و در زمین به هم کمک کنیم. برای ایجاد فضا باید کمی از توپ فاصله بگیریم و این همان سبکی است که سرمربی تیم از ما خواسته ارائه بدهیم. تا مادامی که قادر به اجرای دستورات سرمربی باشیم شرایط خوبی خواهیم داشت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو