زمان انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ -

تیر مورینیو برای جذب پدیده رئال به سنگ خورد

ژوزه مورینیو تا آخرین روزها قبل از سوپرکاپ اروپا قصد داشت مارکو آسنسیو را برای آمدن به اولدترافورد متقاعد کند اما در این ماموریت ناکام ماند.

سرای نور؛این روزها در رئال بعد از رونالدو همه از آسنسیو حرف می زنند. حتی فوق ستاره پرتغالی نیز چند روز پیش از آسنسیو به عنوان جانشین خودش در رئال یاد کرد.

ستاره ۲۱ ساله مایورکایی شب گذشته در برنابئو دو گل به ثمر رساند و مانع اولین شکست فصل رئال آن هم در خانه شد. کار رئال برابر والنسیا گره خورده بود و آسنسیو دقیقه ۸۳ با یک کاشته استثنایی گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. او با وجود جوانی، رهبر تیمش در بازی شب گذشته بود.

 

 

 

 

رئال دو سال پیش با ۴ میلیون یورو آسنسیو را به خدمت گرفت و او با رقم فسخ ۳۵۰ میلیون یورویی، تا ۲۰۲۲ نیز با کهکشانی ها قرارداد دارد. بسیاری از هم اکنون او را ستاره آینده رئال و فوتبال اسپانیا می دانند.

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، مورینیو تمایل فراوانی داشت تا آسنسیو را به خدمت بگیرد و پیشنهادی ۵۵ میلیون یورویی نیز به رئال ارائه داده بود اما این پیشنهاد بعلاوه پیشنهادات قبلی بلافاصله رد شدند. مورینیو در مذاکرات بین یونایتد و رئال برای جذب موراتا پیشنهاد جذب آسنسیو را مطرح کرد و تا دو هفته پیش نیز تلاش داشت این انتقال عملی شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو