زمان انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ -

جمعه؛ روز موعود برای نهایی شدن دو خرید بارسا

بارسلونا به فاصله 4 روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی، همچنان امیدوار است دو بازیکن جدید دیگر را به خدمت بگیرد.

سرای نور؛بارسلونا پس از جذب دلوفئو، سمدو، پائولینیو و عثمان دمبله، حالا قصد دارد کوتینیو و دی ماریا را نیز به خدمت بگیرد. شرایط جذب هر دو بازیکن دشواری های زیادی دارد ولی در بارسلونا نسبت به نهایی شدن این دو انتقال، خوشبینی خاصی وجود دارد.

 

 

 

 

کوتینیو

بر خلاف ادعاهای مطرح شده در چند روز اخیر، هیچ یک از مسئولان بارسلونا به لیورپول سفر نکرده اند؛ چرا که آنها اطمینان دارند که تا روز جمعه، لیورپول حاضر نیست هیچ مذاکره ای برای کوتینیو انجام دهد. تاکنون سه پیشنهاد بارسا برای این ستاره برزیلی رد شده که آخرینش پیشنهادی ۱۲۵ میلیون یورویی بود.

پس از نهایی شدن انتقال دمبله به بارسا با رقم ثابت ۱۰۵ میلیون یورو، لیورپولی ها معتقدند که کوتینیو نباید با رقمی کمتر از ۱۴۰ میلیون یورو به بارسلونا بپیوندد؛ چرا که ارزش این بازیکن را بسیار بالاتر از دمبله می دانند. از سوی دیگر آنها قصد دارند ابتدا یک بازیکن(لمار یا رناتو سانچس) در پست کوتینیو به عنوان جانشین او جذب کنند و سپس با بارسلونا وارد مذاکره شوند.

طبق ادعای موندودپورتیوو، این مساله تا روز جمعه یعنی روز آخر نقل و انتقالات ممکن نخواهد شد و بارسلونا امیدوار است در ساعات پایانی کوتینیو را به خدمت بگیرد. رقم نهایی ۱۴۰ +۲۰ میلیون یورو پیش بینی شده است.

از سوی دیگر کیا جورابچیان، ایجنت کوتینیو نیز قصد دارد از این انتقال یک کمیسیون کلان به جیب بزند و همین مساله کار را برای بارسا دشوارتر می کند. لیورپول می تواند رقمی به عنوان حق رشد کوتینیو در صورت انتقال او در سال های آتی نیز طلب کند.

 

 

 

 

دی ماریا

بارسلونا نه تنها کوتینیو که دی ماریا را نیز همین تابستان می خواهد ولی مدیر قطری پی اس جی هم به باشگاه و هم به صورت خصوصی به بارتومئو(ریس بارسا) پاسخ منفی داده است.

از سوی دیگر پی اس جی برای اینکه از خطر نقض فیرپلی مالی فرار کند، نیاز به فروش چند بازیکن خود دارد که یکی از آنها می تواند دی ماریا باشد. علاقه خود بازیکن در صورت قرار گرفتن در لیست فروش، پیوستن به بارسا و همبازی شدن با لیونل مسی، دوست صمیمی اش است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو