زمان انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۶ -

در مسکو انجام شد؛

مسعود آرمات: روسیه را دچار مشکل کردیم/ به شاگردانم افتخار می‌کنم

سرمربی تیم والیبال دانشجویان ایران گفت: در بازی مقابل روسیه از نقطه قوت خود نهایت استفاده را بردیم و حریف را دچار مشکل کردیم.

به گزارش سرای نور،مسعود آرمات بعد از پیروزی تیم والیبال دانشجویان ایران مقابل روسیه در فینال مسابقات دانشجویان جهان و کسب مدال طلای این مسابقات، گفت: بسیار خوشحالم و به شاگردانم افتخار می‌کنم. بازی سختی را پشت سرگذاشتیم. حریف را آنالیز کامل کردیم و با ارائه بازی سرعتی، مقابل حریفی برنده شدیم که ۴، ۵ دوره قهرمان می‌شد. با تیمی هماهنگ و یکپارچه مصمم بودیم که برنده از زمین خارج شویم.

 

وی ادامه داد: این مدال خوش‌رنگ را تقدیم کشور عزیزمان ایران و مردم خوبش می کنیم. این فقط یک موفقیت برای دانشجویان نیست بلکه شامل همه مردم می‌شود. امیدوارم با این برد، راهی فراهم شود تا والیبالیست‌های ادوار بعدی، بتوانند آن را تکرار کنند.

آرمات در مورد شرایط دسترسی به پیروزی تیمش برابر روس‌ها عنوان کرد: ما از نقطه قوت خود یعنی سرویس‌ها نهایت استفاده را کردیم. با استفاده از این حرکت، حریف را در دریافت دچار مشکل کردیم. از این بابت همانگونه که گفتم واقعا خوشحالم. چون سختی‌های زیادی را تحمل کردیم. بازیکنان تحت فشار بودند اما ما هدف مان این بود که در یونیورسیاد نشان دهیم که والیبال ایران پیشرفت کرده است.خوشبختانه تلاش شبانه‌روزی یک ماه و نیم اخیر به ثمر نشست.

او همچنین عنوان کرد:به نظرم این برد تاثیر زیادی بر جامعه والیبال ایران می‌گذارد بعد از موفقیت نوجوانان، جای یک قهرمانی در کلکسیون افتخارات والیبال خالی بود که آن را گرفتیم.

 

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو