زمان انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ -

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

۱۸ موکب از مازندران برای حضور در مراسم اربعین اعزام می‌شود

فرمانده سپاه کربلای مازندران در همایش تجلیل از خادمان موکب اربعین حسینی از اعزام 18 موکب از مازندران برای حضور در مراسم اربعین امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،با حضور سردار بابایی ، فرمانده سپاه کربلای مازندران، همایش تجلیل از خادمان موکب اربعین حسینی در مسجد جامع شهر نور برگزار شد.
سردار بابایی در این همایش اظهار کرد: اربعین آغاز جاذبه مغناطیس حسینی ست و موضوعی دنیایی محسوب نمی شود.

 

 

وی اربعین را محور وحدت جهان اسلام برشمرد و افزود : امروز اربعین به قدرت نمایی بزرگ اسلام ناب بدل شده است.

سردار محمدحسین بابایی در ادامه گفت : باید دشمن را بشناسیم ، همانهایی که جنگ اقتصادی علیه ما به راه انداخته و رهبر انقلاب نیز در مقبال از اقتصاد مقاومتی سخن راند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: اربعین ، لرزه بر اندام دشمن می اندازد که با مراقبت ، بکارگیری روشهای صحیح و با رهبری آیت الله خامنه ای، به یک سلاح بزرگ قدرت و زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) خواهد شد.

سردار بابایی اضافه کرد : پشت جریانات مقابل سازمان سرّی و مخفی یهود است، همان سازمانی که فرهنگ برهنگی را در جهان رواج داده است و اسرائیل نیز بعنوان خاکریز اول و مهم آنها به شمار می آید.

 

 

این مسئول خاطرنشان کرد :سال گذشته ۱۲ موکب از مازندران برای مراسم اربعین اعزام شدند که امسال با افزایش ۶ موکب، ۱۸ موکب از مازندران اعزام خواهند شد.

وی همچنین بر تقویت موکب ها تاکید کرد و افزود : در کنار جمع آوری نذورات برای اطعام و اسکان باید برای تهیه یک زمین در کربلا و احداث اسکان برای زائران استان مازندران باشیم.

سردار بابایی در ادامه از پوشش برخی بانوان زائر ایرانی در مقابل پوشش بانوان کشورهای دیگر انتقاد کرد و آن را بسیار بد و ناراحت کننده برشمرد و تصریح کرد: زنان و مردان ما باید سفیر انقلاب اسلامی و ادامه دهنده انقلاب سیدالشهدا باشند و این راه جز با اخلاص وایمان حاصل نمی شود.

در پایان همایش، از خادمان موکب اربعین حسینی شهرستان نور تجلیل و قدردانی شد.

 

زمان انتشار: ۱۰ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو