زمان انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ -

فرماندار نور:

عظمت تظاهرات در روز اربعین کمتر از عملیات های دلیرمردان ما نیست

فرماندار نور گفت: عظمت تظاهرات در روز اربعین کمتر از عملیات های دلیرمردان ما نیست و دشمن به همان اندازه به وحشت می افتد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،هادی خنجری در آخرین روز از هفته دولت در همایش تجلیل از خادمان موکب اربعین حسینی که در مسجد جامع شهر نور برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان دولت ، اظهار کرد: شهیدان  رجایی  و باهنر  هم در عرصه عملی  و هم در عرصه  ایثار و شهادت  برای ما  اسوه و الگو  به  شمار می آیند.

 

وی بر ساماندهی برنامه ها و اهداف و تشکیک مساعی  همه مردم جهت مسئولیت خطیری که  در روز اربعین حسینی  بر عهده داریم تاکید کرد .

 

فرماندار نور’گفت: با کمک ها و پیگیری های دکتر عبدی و مشایخ ، طی جلساتی، ساختار ستاد اربعین را در شهرستان نور  تشکیل دادیم و از تمام ظرفیت های دولتی و خصوصی برای کمک در ایام  اربعین بهره مند خواهیم  شد زیرا اگر بخواهیم  بعنوان  شیعه  امام حسین(ع)  تلقی شویم  و در فهرست یارانش  قرار گیریم باید  تمام توان خود را در این  راه  بگذاریم.

این مسئول از تلاشهای دکتر عبدی و همکارانشان که در  اربعین سال گذشته تلاشهای بسیاری  کردند و از نمونه های  کشوری  بوده اند  قدردانی کرد.

 

خنجری اضافه کرد: فرزندان پاک  این ملت  که  در دیگر کشورهای اسلامی  از کیان  اسلام  و نظام الهی در خط مقدم جبهه ها دفاع می کنند، در راه امام حسین(ع) و ادامه راه شهیدان دفاع مقدس قدم  بر می دارند.

وی در ادامه تصریح کرد : اگر امروز  محسن حججی ها  سر می دهند برای این  است که  ما بعنوان  شیعه ی حسین  پای  شعارمان در زیارت عاشورا که می گوییم ” انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم”  ایستاده ایم  و  بی شک  کسانی که در مسیر اربعین به قصد خدمت به زائران و زیارت حرکت می کنند ، تابع این شعار هستند.

فرماندار نور افزود : عظمت تظاهرات در روز اربعین کمتر از عملیات های دلیرمردان ما  نیست و دشمن به همان اندازه  به وحشت می افتد.

 

 

فرماندار نور در پایان خاطرنشان کرد:  اگر روزی طبرستان  دژ محکم  برای دفاع از علویان  بود، امروز هم  شمال ایران، مازندران برای اهتزار درآوردن پرچم علوی و فاطمی  تلاش می کند  و مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان نور   نیز همچون سالهای گذشته  به وظیفه شان عمل  کرده و در این  کار الهی مشارکتی جدی  خواهند داشت.

در پایان از خادمان موکب که در سال گذشته در خدمت زائران اربعین در کربلا بودند با اهدا تندیس تجلیل شد.

 

 

امام جمعه نور  نیز طی سخنان کوتاهی  در این همایش  گفت : مسئولان  ما وامدار و  بدهکار  خون  شهیدان هستند و  نگاهشان به کلام  مقام معظم رهبری ست و با یک اشاره کوچک ایشان در خدمت نظام و ولایت می باشند.
حجت الاسلام امیری ارجمند  افزود: ان شاء الله بتوانیم درسی که از عاشورا گرفتیم   همچون ایثار ، شهامت و اخلاص را در زندگی  خود به کار بندیم

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو