زمان انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ -

گزارش فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا؛

ایران کار کره را به روز آخر کشاند/ دیوار دفاعی ۱۰ نفره ایران!

تساوی تیم ملی فوتبال ایران برابر کره جنوبی کار چشم بادامی ها را به روز آخر و جدال با ازبکستان کشاند.

به گزارش سرای نور،دیدار تیم های ملی فوتبال کره جنوبی و ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی عصر روز پنجشنبه در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار شد و با وجود ۱۰ نفره شدن تیم کی روش در نیمه دوم اما در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

این تساوی هر چند برای ایران فقط حفظ رکورد گل نخوردن در دور مقدماتی جام جهانی را به همراه داشت اما کار کره برای صعود را سخت کرد و این تیم باید در دیدار پایانی برابر ازبکستان به برتری برسد. دیداری که سخت و دشوار خواهد بود.

سایت رسمی فیفا در مورد این بازی که از گروه A برگزار شد نوشت: کره جنوبی با قبول تساوی بدون گل در خانه‌اش برابر ایران، همچنان باید برای صعود به جام جهانی بجنگد و حالا این تیم در یک کورس سه تیمی باید در آخرین دور مسابقات برای کسب جواز صعود رقابت کند. هر دو تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند اما این تیم میزبان بود که موقعیت‌های خطرناک‌تری برای شکستن قفل دروازه‌ها داشت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا هم با گزارشی تحت عنوان چالش روز آخری کره ای برای رسیدن به جام جهانی به ارائه گزارشی از این بازی پرداخته و عنوان کرده که ایران به عنوان صدرنشین گروه فاصله اش را با تیم های دیگر بیشتر کرد.

این سایت در ادامه گزارش خود نوشته است: کره بازی را تحت کنترل داشت اما دفاع ایران سرسختانه مقاومت کرد و تلاش مصرانه تیم تحت هدایت شین تائه یونگ برای زدن گل به جایی نرسید و این تیم با وجود به میدان رفتن لی دونگ‌گوک کهنه‌کار نتوانست راهی برای نفوذ به دیوار دفاعی میهمان پیدا کند و به این ترتیب ایران شکست ناپذیری و کلین‌شیت‌های متوالی‌اش در سومین دور از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ را حفظ کرد.

دراین گزارش عنوان شده که ایران با وجود یک بازیکن کمتر اما سدی ۱۰ نفره برابر حریف ایجاد کرد و کره هم نتوانست از این سد عبور کند.

 

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو