زمان انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ -

تمرین مخفی تیم ملی لو رفت!

تیم ملی ایران امروز عصر و در شرایطی که خبری مبنی بر تمرین این تیم منتشر نشده بود، دومین جلسه ی تمرینی خود را پیش از مصاف با سوریه برگزار کرده است.

سرای نور؛تیم ملی ایران صبح امروز (یکشنبه) یک جلسه تمرینی با حضور اصحاب رسانه برگزار کرد و قرار بر این بود که فردا هم دومین جلسه ی تمرینی تیم برگزار شود. اما خبرنگار “ورزش سه” که به صورت اتفاقی در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود، با تمرین ملی پوشان مواجه شد.

این تمرین ملی پوشان در شرایطی انجام شد که تیم رسانه ای تیم ملی هیچ اشاره ای به برگزاری این جلسه تمرینی نکرده بود؛ در حالی که می توانستند اشاره کنند که تیم ملی دومین جلسه ی تمرینی خود را دور از چشم خبرنگاران و پشت درهای بسته برگزار خواهد کرد.

این موضوع نشان از جدیت کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی برای پیروزی در آخرین دیدار مقدماتی جام جهانی دارد، که بازیکنان نیز از آن آگاه شده اند.

 

گفتنی است این جلسه ی تمرینی مانند سایر جلسات تمرینی ملی پوشان با جدیت توسط کارلوس کی روش دنبال می شد. گلر ها به صورت جداگانه در حال تمرین هستند و سایر بازیکنان نیز در حال گرم کردن بدن هایشان هستند.

 

نکته ی دیگر اینکه این جلسه تمرینی همزمان با دیدار دو روز آینده ی ایران برابر سوریه که از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد  شد، آغاز شده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو