زمان انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ -

برانکو: دژآگه؟ متاسفانه سهمیه ما تکمیل شده است

سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین این تیم در خصوص حواشی اخیر حول سرخپوشان در خصوص اشکان دژآگه و بازگشت عالیشاه و دیگر مسائل پاسخ داد.

سرای نور؛از روز گذشته شایعات زیادی حول جذب اشکان دژآگه توسط پرسپولیس منتشر شد که باعث شد برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز در خصوص آن پاسخ دهد.

سرمربی کروات سرخپوشان در واکنش به سوال خبرنگاران در خصوص جذب اشکان دژآگه گفت: البته دژآگه بازیکنی است که گذشته خوبی دارد و کاپیتان تیم ملی است، اما فصل نقل و انتقالات تمام شده و بازیکنان سهمیه ما تکمیل است. امیدوارم جواب تان را گرفته باشید.

 

برانکو در مورد اینکه امید عالیشاه پیش از نیم فصل خدمت سربازی اش به پایان می رسد و برنامه‌اش برای این بازیکن و بازگشتش به پرسپولیس چیست، گفت: من نمی دانم چه زمانی خدمت او به پایان می رسد و بهتر است هر زمان که تمام شد درباره آن صحبت کنم. چون در خصوص سربازی هر سری حرف های جدید به وجود می آید و بهتر است هر وقت به پایان رسید در خصوص آن صحبت کنم.

وی درباره اینکه دو روز بعد از بازگشت ملی‌پوشان تیمش، باید در لیگ و برابر گسترش قرار گیرند و برنامه‌شان برای این مساله چیست گفت: متاسفانه تنها دو روز وقت دارم و نمی دانم غیر از آن چه زمانی می توانستیم بازی کنیم. ما پیشنهاد داده بودیم پیش از این تاریخ بازی کنیم؛ اما توافق و حمایت نشد. الان شرایط ما خیلی بغرنج می شود و هیچکس دو روز بعد از تیم ملی بازی نمی کند. من اکنون نمی دانم بعد از آن در جام حذفی و ادامه مسابقات چطور خواهد شد. برنامه حضورمان در آسیا همه چیز را تغییر و تحت شعاع قرار داده است.

برانکو در واکنش به این سوال که الاهلی به عنوان حریف آنها بعد از این دیدار فرصت استراحتی ۵ روزه داشته و در سمت مقابل اما پرسپولیس ضمن رفت و برگشت به تبریز، باید خود را مهیای سفر به دوبی و بعد از آن ابوظبی کند گفت: بعد از بازی من با مربی آنها صحبت کردم و در فرودگاه با هم بودیم. او ۵ روز استراحت به شاگردانش داد و دو روز بعد از ما تمرینات خود را شروع کردند. آنها بازی دوستانه خواهند داشت و تا بازی با ما برنامه‌ای داخلی جز تیم ملی کشورشان ندارند که ۸-۷ بازیکن در تیم ملی دارند.

 

برانکو ایوانکوویچ در خصوص بازگشت احمد نوراللهی گفت: او بازیکن ماست و با ما قرارداد دارد. در خصوص الاهلی و حضورش می‌پرسید؟ نه، هنوز وضعیتش مشخص نشده؛ اما جزو سهمیه ماست. او خیلی عالی تمرین می کند و منتظریم هر چه زودتر او را در اختیار داشته باشیم.

 

وی در خصوص فشردگی دیدارهای این تیم و ۴ بازی در ۱۵ روز گفت: باید ببینیم شرایط چطور است و بازیکنانم همه جوان هستند و ما بازیکن مسن نداریم. تنها بازیکن مسن ما کریم باقری است که به او بازی نخواهم داد و تحت فشار نمی گذارمش.

 

برانکو ایوانکوویچ در پایان با اشاره به عملکرد محمد انصاری در قلب دفاع تیم ملی و پستی که او اولین بار از این بازیکن سود برد گفت: انصاری در کنار ملی پوش بودنش بازیکن بسیار مهمی برای ماست. دومین سالی است که کیفیت بالای خودش را نشان می دهد و هنوز هم جای پیشرفت خواهد داشت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو