زمان انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ -

هنوز در مورد مقصر اتفاقات مازندران قضاوت نمی‌کنیم

محمودزاده مسئول لیگ دسته اول فوتبال ایران می گوید که با دستور رئیس سازمان لیگ، رسیدگی به اتفاقات دربی مازندران در اولویت سازمان لیگ قرار گرفته است.

سرای نور؛در مورد اتفاقات رخ داده در دیدار نساجی مازندران و خونه به خونه بابل گفت: ما با توجه به اتفاقات چند روز اخیر این مسابقه با فدراسیون فوتبال مشورت داشتیم و با توجه به قوانین صریح مبنی بر حضور ۱۰ درصد تماشاگردان تیم میهمان، قانون را رعایت کردیم و به بهترین نحو هم آن را انجام دادیم.

محمودزاده در ادامه با اشاره به حواشی حین بازی و به خصوص پس از بازی و اینکه واکنش سازمان لیگ به این اتفاقات چیست، عنوان کرد: ما گزارش داوری و ناظر ویژه را دریافت می کنیم و به کمیته ی انضباطی ارسال خواهیم کرد. اما در مورد مسائل حاشیه ای دیگر مثل حمله به تماشاگران تیم میهمان، در حال جمع آوری اطلاعات و اسناد هستیم و به طور جدی پیگیر این مسائل هستیم تا ببینیم عامل این اتفاقات چه کسی بوده است.

وی ادامه می دهد: یکی از موضوعات مهم این است که آیا تیم میهمان اسکورت می شده یا خیر؟ این مسائل هم هیچ ربطی به باشگاه ندارد و جزء قوانین مسابقه است. هنوز در مورد اتفاقات پیش آمده قضاوت نمی کنیم تا به طور کامل اسناد و گزارشات جمع آوری شود و به کمیته ی انضباطی داده شود. طی این مدت هم فیلم ها و مدارک خوبی به دست ما رسیده است.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول افزود: آقای بهاروند رئیس سازمان لیگ هم دستور ویژه برای پیگیری اتفاقات دربی مازندران را داده اند، تا مشخص شود چه اتفاقاتی در حین بازی و به خصوص پس از بازی رخ داده است و این گزارش ها و اسناد هم حداکثر تا فردا تکمیل می شود و در اختیار کمیته انضباطی برای تصمیم گیری قرار خواهد گرفت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو