زمان انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ -

فاصله زیادی بین رئال و منچستریونایتد وجود دارد

اسطوره باشگاه منچستریونایتد معتقد است که تیم محبوبش برای رسیدن به سطح تیمی مثل رئال راه درازی را باید طی کند.

سرای نور؛منچستریونایتد پس از یک سال دوری از لیگ قهرمانان، بار دیگر به این رقابت ها بازگشته و هواداران انتظار دارند که روزهای خوش تیم شان با فرگوسن بار دیگر تکرار شود و شیاطین سرخ را در جمع تیم های پایانی لیگ قهرمانان و در نبرد برای قهرمانی ببینند.

 

 

 

 

اندی کول، مهاجم سرشناس یونایتد در دهه ۹۰ که زوج او و دوایت یورک لرزه بر اندام حریفان می انداخت، در مورد شرایط قرمزهای اولدترافورد گفت:« بازگشت من یونایتد به لیگ قهرمانان اتفاق خوب و بزرگی است؛ چرا که باشگاه را برای بازیکنان سرشناس جذاب می کند و طبعا شرایط برای خرید ستاره های بزرگ، راحت تر از گذشته می شود. این همان انتظاری است که هواداران از یونایتد دارند.»

 

کول ادامه داد:« قهرمانی اروپا؟ این اتفاق هر سال سخت تر از گذشته می شود. شما به همین بازی یونایتد و رئال در سوپرکاپ اروپا نگاه کنید(پیروزی ۲-۱ رئال) تا متوجه شوید یونایتد هنوز برای رسیدن به شرایط قهرمانی در چمپیونزلیگ باید راهی طولانی را  طی کند. رئال نشان داد که چگونه دو سال متوالی قهرمان اروپا شده است.

همه دیدند که اختلاف سطح بین رئال و یونایتد چقدر زیاد است. آنها حتی یک تیم خوب روی نیمکت داشتند. معتقدم یونایتد برای رسیدن به قهرمانی اروپا باید کیفیت بازیکنان ذخیره خود را هم افزایش دهد. باید از همه نظر عالی باشید تا در چمپیونزلیگ به قهرمانی فکر کنید.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو