زمان انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ -

سوری‌ها از مسئولان ایرانی شاکی شدند!

در حالی که پیش از این قرار بود ملی پوشان فوتبال ایران از ساعت ١٩ در زمین شماره ٢ ورزشگاه آزادی به تمرین بپردازند به دلیل تداخل با محل تمرین سوری ها به زمین شماره یک خواهند رفت.

سرای نور؛غاز ساعت ١٩ امروز ملی پوشان فوتبال ایران دومین تمرین خود را برگزار خواهند کرد. تمرینی که پیش از این عنوان شده بود در زمین شماره یک انجام خواهد شد؛ اما ساعتی پیش از این تمرین مسئولان مجموعه ورزشی آزادی متوجه حضور سوری ها شدند و پس مراجعه ملی پوشان سوریه فهمیدند آنها از ساعت ١٨:٣٠ قرار است در زمین شماره ٢ به تمرین بپردازند، تمرینی که با مسئولان آزادی هماهنگ نشده بود.

پس از این اتفاق مسئولان که باید برای اتفاق پیش آمده چاره ای می اندیشیدند بالإجبار تمرین تیم ملی ایران را به زمین شماره یک ورزشگاه آزادی منتقل کردند تا کی روش و شاگردانش بدون مشکل به تمرین بپردازند.

در سوی دیگر با این انتقال سوری ها نیز میتوانند از همان ساعت ١٨:٣٠ تمرین خود را در زمین شماره دو به انجام برسانند، اتفاقی که هنوز با ناهماهنگی های ایجاد شده باعث شد  اعضای این تیم پس از حضور مقابل درب ورودی، اجازه حضور در مجموعه ورزشی آزادی را دریافت نکنند و در حالی که تنها ٥ دقیقه تا آغاز تمرین زمان داشتند اجازه ورود را گرفتند.

این اتفاق همانطور که حدس زده می شد عصبانیت شدید مسئولان، مربیان و عوامل تیم ملی سوریه را به دنبال داشت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو