زمان انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ -

پیام اینسینیه پس از شکست تحقیرآمیز برابر اسپانیا

مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا تاکید کرد که شکست برابر اسپانیا باعث نمی‌شود که اعتماد به نفس بازیکنان پایین آید،‌ بلکه برعکس آنها را قوی‌تر هم خواهد کرد.

سرای نور؛تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا در یکی از حساس‌ترین بازی‌های انتخابی جام جهانی روسیه به مصاف ‌اسپانیا رفت و با سه گل تن به شکست داد.

 

 

 

 

لورنزو اینسینیه مهاجم ایتالیا بعد از این شکست، گفت‌:« گاهی اوقات شکست باعث پیشرفت می‌شود و به همین خاطر نباید زیاد ناراحت شد. واقعیت این است که عملکرد خوبی از خود نشان ندادیم و همین باعث شد که تن به شکست دهیم. باید در دیدار بعدی خود با نهایت تمرکز به میدان برویم و به پیروزی برسیم.»

 

او ادامه‌ داد:« بازی کردن برابر تیم پرستاره ‌اسپانیا آن هم در مادرید سخت است و به خوبی چنین چیزی را می‌دانستیم. اشتباهات خود را بررسی خواهیم کرد و این گونه می‌شویم که سرمربی تیم می‌خواهد. رسیدن به جام جهانی نیاز به فداکاری زیاد دارد. اگر اتحاد لازم را داشته باشیم و هر بازیکنی نهایت تلاش خود را به کار گیرد بدون شک مسافر جام جهانی می‌شویم. برای رسیدن به جام جهانی از جان مایه می‌گذاریم و این پیام ما به هواداران است.»

 

تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا با ۱۶ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی جای دارد. این تیم از ‌اسپانیای صدرنشین سه امتیاز کم‌تر و از آلبانی تیم سوم، چهار امتیاز بیشتر دارد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو