زمان انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ -

شانس به نعمتی و شایان رو می‌کند؟

بازیکنان جدید پرسپولیس امیدوارند برابر گسترش فولاد بتوانند نظر برانکو ایوانکوویچ را برای حضور در ترکیب جلب کنند.

سرای نور؛با توجه به برگزاری دیدار معوقه پرسپولیس و گسترش فولاد ۴۸ ساعت بعد از تقابل ایران و سوریه و خستگی احتمالی ملی‌پوشان، این شانس برای نفرات نیمکت نشین این تیم می‌رود که بتوانند فرصت حضوری ثابت در ترکیب سرخپوشان را به دست بیاورند.

پرسپولیس در شرایطی دیدار معوقه خود برابر گسترش فولاد در هفته پنجم را برگزار خواهد کرد که این تیم با شش ملی‌پوش طی روزهای اخیر تمرینات خود را دنبال کرده است. این مساله در کنار خستگی احتمالی بازیکنان ۴۸ ساعت بعد از دیدار برابر سوریه و در آستانه جدال مقابل گسترش فولاد باعث می‌شود تا احتمال حضور نفراتی که کمتر فرصت حضور در ترکیب را به دست آورده‌اند در جمع بازیکنان فیکس بیشتر شود.

سیامک نعمتی و شایان مصلح دو بازیکنی هستند که علیرغم کیفیت مناسب فنی، با توجه به هماهنگی و شرایط فنی تیم، فرصت کمی برای حضور در ترکیب اصلی داشته‌اند. با این حال عملکرد مثبت این بازیکنان در دیدارهای تدارکاتی و تمرینات و در غیاب نفرات ملی‌پوش باعث شده آنها امیدوار به حضور در ترکیب این تیم برابر گسترش فولاد باشند تا برانکو ایوانکوویچ ضمن فرصت دادن به آنها، نفرات ملی‌پوش تیمش را از نظر بدنی سرحال‌تر برابر الاهلی عربستان در اختیار داشته باشد.

باید دید در نهایت برانکو ایوانکوویچ چه تصمیمی برای استفاده از نفرات مدعی حضور در ترکیب این تیم خواهد داشت و آیا در این جدال به نعمتی و مصلح فرصت خواهد رسید یا آنها باید همچنان با بالاتر بردن کیفیت فنی و قرار گرفتن در استراتژی سرمربی به دنبال فرصت‌های آینده خود باشند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو