زمان انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ -

حضور مجدد هدایتی در محافل فوتبالی

حسین هدایتی مرد متمول پرسپولیسی بعد از مدت ها دوری باردیگر و این بار در تولد پیشکسوتان پرسپولیس در محافل فوتبالی حضور یافت.

سرای نور؛&حسین هدایتی بعد از چند اقدام ناموفق برای خرید باشگاه پرسپولیس و به خصوص در دوران نقل و انتقالات دو فصل گذشته ، یکی از خبرسازترین چهره های پرسپولیسی بود.

او بارها از طریق اینستاگرامش اعلام کرد که هر بازیکنی را که باشگاه و برانکو بخواهند او با هزینه شخصی جذب خواهد کرد. حتی در جذب برخی بازیکنان  و مسایلی مثل پروسه بازگرداندن مهدی طارمی به پرسپولیس بعد از ماجرای ترکیه در فصل قبل نقش هایی برعهده داشت.

 

با این وجود از ماه ها قبل ناگهان تمامی فعالیت های حسین هدایتی در فضای مجازی متوقف شد و حتی این خبر منتشر شد که این مرد متمول پرسپولیسی به دلیل مسایل اقتصادی در بازداشت است. موضوعی که دوری چند ماهه او و سپس آخرین پست اینستاگرامی اش به آن رسمیت بخشیدند.

حسین هدایتی ده روز پیش اولین پست اینستاگرامی اش را بعد از حدود ۱۰ ماه در اینستاگرام گذاشت تا بازگشتش را به هوادارانش خبر بدهد.

او امروز نیز بعد از مدت ها دوری در یک محفل فوتبالی حضور پیدا کرد. او در مراسم جشن تولد پیشکسوتان باشگاه حضور مجددش در جمع فوتبالی ها را در کنار رفیق و بچه محل قدیمی اش علی پروین رسانه ای کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو