زمان انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ -

اینیستا باعث شد عاشق بارسلونا شوم

عثمان دمبله پس از حرف و حدیث های بسیار سرانجام توانست از دورتموند جدا شده و به بارسلونا بپیوندد.

سرای نور؛تا همین دو سال پیش دمبله یک بازیکن آماتور در فوتبال فرانسه محسوب می شد اما یک فصل درخشش در رن سبب شد او با پیشنهاد از بارسلونا و بروسیا دورتموند روبرو شود.

دمبله در نهایت ترجیح داد به دورتموند پاسخ مثبت بدهد ولی سرنوشت برای او به گونه ای رقم خورد که یک سال پس از بازی در بوندسلیگا، راهی تیم محبوب دوران کودکی هایش شود.

 

 

 

 

دمبله که برای جانشینی نیمار به بارسلونا آمده، به اسپورت گفت:« من قرار نیست نیمار جدیدی برای بارسا باشم. او یک ستاره جهانی است و من تنها ۲۰ سال دارم.هنوز باید چیزهای زیادی یاد بگیرم.

به بارسلونا آمده ام تا همه جام ها را ببرم ولی نیاز به زمان دارم تا توانایی هایم را اثبات کنم. شاید فکر کنید فضای بارسا در ابتدا برای من ترسناک بوده ولی برعکس، شور و اشتیاقم برای شروع کار با هم تیمی های جدیدم بیشتر از گذشته شده است. روز های ابتدایی حضورم در بارسلونا باورنکردنی بوده است.»

 

شروع علاقه به بارسا:« دو بازی بود که باعث شد شیفته بارسلونا شوم.

اولی بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان سال ۲۰۰۹ برابر چلسی که اینیستا دقیقه ۹۰ توانست گلزنی کند. منتظرم او را ببینم و آن خاطره را باهم مرور کنیم.

دومی هم سال بعد بازی برگشت با آرسنال در لیگ قهرمانان بود. بارسا بازی رفت را باخته بود ولی در بازی برگشت مسی ۴ گل زد تا بارسا به مرحله بعد صعود کند. آنجا بود که فهمیدم مسی متعلق به این دنیا نیست و از سیاره ای دیگر آمده است. عشق من به بارسا از همان بازی ها شدیدتر شد.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو