زمان انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ -

واکنش سرمربی مس‌کرمان به پیروزی در دربی

سرمربی مس کرمان می گوید که تمام بازیکنان این تیم درک کرده اند که در چه تیم بزرگی بازی می کنند.

سرای نور؛در مورد پیروزی در دربی کرمان گفت: قبل از هر موضوعی علاقه‌مندم این پیروزی را به هواداران‌مان تقدیم کنم که ۹۰ دقیقه بی‌نظیر تیم مس را حمایت کردند و به ما و بازیکنان داخل زمین انرژی مضاعف دادند و ما همه باهم توانستیم این برد ارزشمند را بدست آوریم.

احمد نخعی ادامه داد: به نظر من بازی بسیار خوبی بود و ما توانستیم با آنالیزی که از حریف‌مان داشتیم و با شناحت نقاط ضعف و قوت‌شان، به آنان ضربه بزنیم و قطعا شما هم تایید می‌کنید تیم برتر میدان در تمام دقایق بازی ما بودیم و توانستیم قدرت مس را بر حریف دیکته کنیم.

وی در خصوص بازیکنان جوان و دوندگی بالای آنان گفت: به جرات می‌توانم بگویم تک تک آنان ستاره هستند. از جان مایه گذاشتند و برای پیراهن تیم مس کرمان غیرت به خرج دادند. بازیکنانم نشان دادند که  مجموعه‌ای از بهترین‌ها هستند و شک نکنید این تازه اول راه ماست و تیم مس کرمان با وجود این بازیکنان فوق‌العاده حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهد داشت.

سرمربی مس کرمان همچنین در خصوص ادامه روند موفق تیم مس کرمان گفت:جشن این برد در پایان شب بازی به اتمام می‌رسد و قطعا از فردا برای بازی بعدی تلاش خواهیم کرد. تمام بازیکنان می‌دانند در چه تیم بزرگی حضور دارند و من به تمام آنان افتخار میکنم چون ما کاملا یک تیم هستیم و در تمام این ۴ بازی نشان دادیم به دنبال بازی زیبا همراه با نتیجه می‌باشیم و خدا را شکر میکنم که توانستیم تا اینجا موفق باشیم.

نخعی همچنان این پیروزی را حاصل یک کار گروهی در باشگاه مس می‌داند و ادامه می‌دهد: دراینجا لازم میدانم بار دیگر از حمایت‌های مسئولین باشگاه و لیدرها و هواداران تشکر ویژه داشته باشم و قطعا با وجود همکاران پرتلاشم و بازیکنان باغیرت‌مان روند رو به رشدمان را حفظ خواهیم کرد. یکدل و همدل بودن این تیم از مدیریت تا اعضای کادرفنی تیم تا تک تک بازیکنان و لیدرها و هواداران رمز موفقیت تیم است و هر حریفی در مقابل یک تیم کامل به نام مس کرمان روز دشواری را خواهد داشت.

وی در پایان ضمن تبریک روزجهانی داوران، در خصوص داوری بازی نیز گفت: ابتدا خسته نباشید می گویم به تیم داوری جوان این بازی و قطعا ما باید از این داوران جوان و آینده دار حمایت کنیم. به نظرم داور توانست بازی را کنترل کند و داوری خوبی را شاهد بودیم هرچند که در یک صحنه می‌توانست به دلیل برخورد با دست پنالتی برای ما بگیرد و یا بازیکن حریف را به دلیل ضربه زدن به توپ بعد از سوت با کارت دوم اخراج کند اما با تمام این تفاسیر من به ایشان خسته نباشید میگویم و آرزوی موفقیت می‌کنم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو