زمان انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ -

رونی: قطعا در جام جهانی حضور نخواهم داشت

وین رونی، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس و بهترین گلزن تاریخ این تیم مدعی شد که قصد پس گرفتن خداحافظی اش از سه شیرها را ندارد و در جام جهانی حضور نخواهد داشت.

سرای نور؛رونی که بهترین گلزن تاریخ انگلیس است، پس از اینکه در یونایتد نیمکت نشین شد، از تیم ملی خط خورد و ساوتگیت دیگر او را به جمع سه شیرها دعوت نکرد. دو گلی که در ابتدای این فصل با پیراهن اورتون به ثمر رساند، راه او را برای بازگشت به تیم ملی هموار کرد ولی پیش از انتشار نام بازیکنان برای اردوی اخیر تیم ملی انگلیس، رونی از بازی های ملی خداحافظی کرد. حال او مدعی شد که قصد بازگشت برای جام جهانی ۲۰۱۸ را ندارد.

او گفت:” من تصمیمم را گرفته ام. بارها دیده ام که بازیکنان خداحافظی شان را پس می‌گیرند و در رقابت ها شرکت می‌کنند ولی به نظر من درست نیست.  بازیکنی که برای رسیدن به روسیه تلاش می‌کند شایسته بازی کردن در این رقابت هاست. بنابراین من تصمیمم را گرفته ام. من بازی هایم را انجام داده ام و پشیمانی و حسرتی ندارم. حالا زمان آن رسیده که جوان تر ها پا به میان گذاشته و تیم را جلو ببرند. البته که بازی‌های تیم را تماشا خواهم کرد. در طول دوران فوتبالم نشان داده ام که عاشق بازی کردن برای انگلیس هستم و می‌خواهم که انگلیس خوب کار کند.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو