زمان انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ -

پورموسوی: کی‌روش باید ایران را به مرحله حذفی ببرد

سیدسیروس پورموسوی سرمربی سابق استقلال‌خوزستان معتقد است که کارلوس کی‌روش باید تیم ملی ایران را در جام‌جهانی روسیه به مرحله جام‌حذفی ببرد.

سرای نور؛پورموسوی در خصوص پیروزی تیم‌ملی مقابل کره جنوبی، عملکرد کی‌روش در چند سال اخیر،آخرین وضعیت فولاد و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد.

 

سبک کی‌روش تغییر نمی‌کند

پورموسوی در مورد عملکرد کی‌روش در تیم‌ملی می گوید: به هر حال او نشان داد که یک مربی بزرگ است و فرگوسن بی جهت از کی‌روش تعریف نکرده است. من معتقدم که کی‌روش در جام‌جهانی هم دنبال اجرای همین سبک خواهد بود.او با سیستم دفاع ـ ضدحمله می خواهد نتیجه بگیرد. البته ما دیگر انتظاری بالاتر از کی‌روش و تیم‌ملی داریم و نباید آرزویمان به صعود به جام‌جهانی ختم شود. به نظر من کی‌روش باید تیم‌ملی را در جام‌جهانی به مرحله حذفی ببرد.

 

 

چرا در حمله خوب نیستیم؟ 

از پورموسوی می پرسیم که چرا کی‌روش نتوانسته در کارهای تهاجمی مثل کارهای تدافعی موفق باشد که او می گوید: هر مربی فسلفه خاص خودش را دارد و شما می بینید که تیم ما در ساختار دفاعی فوق العاده است. این موضوع فقط به خط دفاعی برنمی گردد و همه بازیکنان وظایف خودشان را انجام می دهند. من فکر می کنم شاید در آینده شرایط تهاجمی تیم هم بهتر شود ولی باید این را  هم در نظر گرفت که هر تیمی خصوصیات خاص خودش را دارد.

 

 

اتفاقات پیکان – فولاد

از پورموسوی در مورد مصاحبه روز گذشته‌اش با چند سایت خبری سوال می‌کنیم و اینکه گفته بود فدراسیون و سازمان لیگ کاری کردند تا پیکان از بحران خارج شود. او در این خصوص می‌گوید: سوال من این است که چرا این همه اتفاق قبل از این بازی به سود پیکان رخ داد و در جریان بازی هم که گل سالم ما مردود اعلام شد. مگر امیرحسین صادقی یک ماه محروم نشده بود، پس چرا قبل از موعد مقرر محرومیت او بخشیده شد؟ چرا بازی تیم ما که ملی‌پوش داشتیم دو روز زودتر برگزار نشد؟ ما حق داریم مشکوک باشیم چون جواب سوال‌ها و ابهاماتی که وجود دارد را نمی‌گیریم.

 

 

بازیکن خارجی

او در قسمت دیگری از حرف‌هایش می‌گوید: شما ببینید که چگونه ITC بازیکن پیکان یک روز قبل از بازی با فولاد صادر می‌شود، آن هم در حالی که ابتدا سازمان لیگ با حضور این بازیکن در پیکان مخالفت کرده بود. بازیکنان خارجی که به ایران می‌آیند باید عضو تیم ملی کشورشان باشند یا اینکه در لیگ‌های معتبر بازی کنند. واقعا پیکان و ذوب‌آهن چگونه مجوز گرفتند که در نهایت کارشان برای جذب بازیکن خارجی انجام شد؟ در مورد داوری هم که همه چیز روشن بود و جالب این است که حتی داور یک عذرخواهی هم از ما نکرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو