زمان انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ -

یک ستاره دیگر بارسلونا در آستانه جدایی

فصل نقل و انتقالات برای بارسلونا و تیم های اسپانیایی به اتمام رسیده ولی هنوز در ترکیه پنجره انتقالات باز است.

سرای نور؛در طول دو ماه نقل و انتقالات تابستانی، بارسلونا در نهایت نتوانست آردا توران را به تیمی دیگر واگذار کند. او مورد توجه آرسنال و یکی دو تیم از فوتبال چین قرار داشت ولی در نهایت جدایی او محقق نشد.

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات فوتبال ترکیه ۵ روز دیگر بسته خواهد شد، بارسلونا همچنان امیدوار است که بتواند آردا را به گالاتاسرای یا تیمی دیگر در ترکیه انتقال دهد.

آردا که بین سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ برای گالاتاسرای بازی می کرد و در میان هواداران این باشگاه محبوبیت فراوانی هم دارد، هنوز موافقت خود برای بازگشت را اعلام نکرده است.

 

 

 

 

او تا ۲۰۲۰ با بارسا قرارداد دارد و حقوق بالایی نیز دریافت می کند. به همین دلیل گالا قادر به خرید دائمی آردا نیست و در صورت جدایی این بازیکن از بارسا، او به احتمال فراوان به صورت قرضی به تیمی دیگر خواهد رفت. مشکل دیگر، عدم حضور گالاتاسرای در  رقابت های اروپایی امسال است. این تیم فصل گذشته در لیگ ترکیه چهارم شد و در مرحله پلی آف لیگ اروپا نیز به یک تیم سوئدی باخت و حذف شد.

 

هدف بارسلونا این است که بتواند آردا را سال بعد با رقمی بالا به فروش برساند چون با افت کیفی این بازیکن در یکی دو فصل گذشته، قیمت او در بازار نیز با کاهش قابل توجهی روبرو شده است. طبق ادعای موندودپورتیوو، آردا به احتمال زیاد تا ۵ روز آینده به گالاتاسرای یا تیمی دیگر در ترکیه منتقل می شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو