زمان انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ -

خانبان: مربی اسپانیایی در قائم‌شهر شگفت‌زده شد!

آنالیزور سابق تیم ملی و مربی فعلی خونه به خونه از حواشی به وجود آمده در دربی مازندران ابراز گلایه کرد.

سرای نور؛روز گذشته دو تیم نساجی قائم‌شهر و خونه به خونه بابل در حالی به مصاف هم رفتند که به دلیل جنجال‌های دربی فصل قبل این دو تیم مازندرانی، طی روزهای گذشته حساسیت‌های زیادی بر این بازی حاکم بود.

 

مهرداد خانبان، دستیار جواد نکونام و مربی تیم خونه به خونه بابل در رابطه با دربی روز گذشته مازندران به خبرنگار ورزش سه گفت: ما تنها برای انجام یک فوتبال زیبا و تاکتیکی به قائم‌شهر رفته بودیم ولی متاسفانه فضای حاکم بر ورزشگاه، فضایی بسیار زشت و به دور از شأن نام استادیوم بود؛ ورزشگاه قائم‌شهر مزین به نام مقدس یک شهید است؛ ولی متاسفانه هواداران تیم فوتبال نساجی با فحاشی‌های بسیار زیاد که قبل از مسابقه شروع شد موجب حرمت‌شکنی شدند.

 

آنالیزور سابق کارلوس کی‌روش ادامه داد: مگر یک فوتبال ۹۰ دقیقه‌ای چقدر ارزش دارد که یک بازیکن و مسئول باید رکیک‌ترین ناسزاها را بشنوند؟ خانواده یک فوتبالیست چه گناهی دارد؟ من که در بیش از ١٤٠ بازی تیم ملی حضور داشتم و در پنج قاره مختلف دنیا بازی کردیم، حتی در تک مسابقاتی که سرنوشت فوتبالی یک کشور را تعیین می‌کرد، احترام به تیم حریف حرف اول رو میزد.

خانبان تصریح کرد: متاسفانه دیروز  فحاشی‌ها پیش از زمان گرم کردن تیم ما شروع و در ادامه بازی و حتی تا کیلومترها پس از استادیوم و در سطح شهر ادامه داشت؛ متاسفانه به دلیل حمله هواداران تیم نساجی به اتوبوس هواداران تیم ما و همین طور اتوبوس تیم که منجر به شکستن شیشه‌های اتوبوس‌ها شد، ما مجبور به تغییر مسیر شدیم و از طریق ساری به شهر بابل برگشتیم.

مربی خونه به خونه بابل عنوان کرد: خدا را گواه می‌گیرم زمانی که در مسیر بازگشت دو هوادار با سر شکسته به اتوبوس تیم پناه آوردند، من از مربی اسپانیایی خودمان خجالت کشیدم و آرزو کردم ای‌کاش هرگز این اتفاقات جلوی چشمان شگفت زده این مربی نمی‌افتاد؛ متاسفانه علیرغم وعده‌های داده شده هنگام ورود به قائم‌شهر و خروج از این شهر، شاهد حضور اسکورت نبودیم؛ به هر حال این بازی تمام شد و امیدوارم که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با یک تصمیم قاطع باعث شود که با پاک شدن فضای استادیوم ها از فحاشی، شاهد حوادث مشابه دیگری نباشیم؛ مطمئنا مماشات با اینگونه حوادث فقط موجب تکرار و نهایتا خدشه‌دار شدن چهره فوتبال خواهد شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو