زمان انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ -

حسینی: به دنبال شکست پرسپولیس هستیم

مدافع جدید تیم گسترش فولاد اعلام کرد حضور 10 ساله در فوتبال تبریز باعث افتخارش است.

سرای نور؛سیدمحسن حسینی که چند سال است در فوتبال تبریز حضور دارد و سال گذشته نیز پیراهن گسترش فولاد را برتن می کرد، در ابتدای لیگ هفدهم راهی سپیدرود رشت شد اما خیلی زود از حضور در این تیم پشیمان و دوباره به گسترش فولاد برگشت.

حسینی درباره ترک سپیدرود و بازگشت به گسترش فولاد عنوان کرد: به هر حال شرایطی پیش آمد که نتوانم در سپیدرود به فوتبالم ادامه دهم. با توجه به اعتقادی که آقای بوناچیچ داشت، تصمیم گرفتم به گسترش فولاد برگردم و امیدوارم برای تیمم مفید باشم.

وی ادامه داد: امسال افتخار این را دارم که برای دهمین سال پیاپی در فوتبال تبریز باشم و این را بسیار ارزشمند می‌دانم. همچنین خوشحالم که دوری‌ام از فوتبال تبریز ۲ ماه و نیم بیشتر نبود و امیدوارم بتوانم به گسترش فولاد خدمت کنم.

مدافع گسترش فولاد با اشاره به نتایج نه چندان خوب گسترش فولاد در ابتدای لیگ بیان کرد: به نظرم نتایج ابتدای فصل نمی‌تواند بیانگر جایگاه واقعی تیم‌ها باشد چنانچه که ما فصل گذشته هم در هفته‌های آغازین چنین شرایطی را داشتیم و در حال حاضر نیز استقلال جزو تیم‌های پایین جدول است. با اضافه شدن نفراتی چون سامان نریمان جهان و امید جهانبخش قدرت تهاجمی تیم ما بیشتر شده و قطعا شرایط برایمان بهتر می شود.

حسینی درباره بازی معوقه با پرسپولیس تاکید کرد: با اینکه بازی سختی با پرسپولیس داریم اما در تعطیلات لیگ روند آماده‌سازی تیم بسیار خوب بوده و با بازی‌های تدارکاتی خوبی که طی روزهای گذشته داشتیم و بازگشت بازیکنان مصدوم‌ تیم، برای این بازی آماده هستیم و امیدوارم با حمایت هواداران‌مان بتوانیم ۳ امتیاز را در تبریز نگه داریم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو