زمان انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ -

پله: نیمار باید از سایه مسی خارج می‌شد

پله، اسطوره فوتبال برزیل معتقد است که نیمار باید از سایه مسی خارج می‌شد و به حمایت از تصمیم او برای جدایی از بارسا پرداخت.

سرای نور؛پاری سن ژرمن با پرداخت ۲۲۲ میلیون یورو بند فسخ نیمار، او را به خدمت گرفت و ستاره برزیلی به گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد. او در مدت زمان کوتاه حضورش در پاریس، ۳ گل به ثمر رساند ۳ پاس گل ثبت کرد و به نظر به هماهنگی خوبی با هم تیمی هایش دست پیدا کرده است.

حال پله مدعی شد که تصمیم نیمار برای جدایی از PSG تصمیم درستی بوده است. او گفت:” در حال حاضر بهترین بازیکن برزیل نیمار است و فکر می‌کنم انتقال برای او خیلی خوب بود زیرا در بارسا رقابت شدیدی بین او و مسی بود. فکر می‌کنم فرصت خیلی خوبی برای اوست زیرا او به این انتقال نیاز داشت. حالا می‌تواند بازی کند و توانایی هایش را نشان دهد. ولی همچنین خیلی خطرناک است که چنین مسئولیتی بر دوش او قرار داده شده است.

پله سپس درباره اینکه آیا نیمار توانایی کسب توپ طلا را دارد گفت:” بله، البته که دارد. نیمار پا به توپ فوق العاده ای دارد که همین موضوع، تمام آنچه او لازم دارد است. کوتینیو هم به نظرم بازیکن فوق العاده ای است زیرا برای تیمش عالی کار می‌کند. شکی نیست که در حال حاضر نیمار بهترین بازیکن برزیل است.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو