زمان انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ -

تامر محمد: قدرت ایران بر هیچ کس پوشیده نیست

یکی از کلیدی ترین بازیکنان سوریه در گفتگو با روزنامه مطرح این کشور مدعی شد به هیچ عنوان نمی توان قدرت ایران را انکار کرد.

سرای نور؛سوریه بعد از برتری برابر قطر این شانس را پیدا کرد تا برای صعود مستقیم یا حضور در پلی آف جام جهانی در روز پایانی رقابت های مقدماتی تلاش کند. اتفاقی که حس و حال فوتبالدوستان این کشور جنگ زده را تغییر داد تا همه نگاه های به بازی با ایران در تهران دوخته شود.

تامحمد یکی از کلیدی ترین بازیکنان سوریه در گفتگویی با روزنامه مطرح البعث در دمشق گفت:« سوریه در یکی از قدرتمندترین و سخت‌ترین گروه‌های انتخابی‌ جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه در آسیا قرار گرفته و حضور ایران برای همین ادعا کافی است. تیمی که تیم نخست آسیا است و به جام‌جهانی نیز صعود کرد از همین رو نمی توان قدرت حریف روز پایانی را انکار کرد اما با توجه به شانسی که برای صعود پیدا کردیم می خواهیم از این فرصت نهایت بهره را ببریم».

این بازیکن در ادامه به حضور در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ نیز اشاره کرد و افزود:« هر چند اردن و فلسطین در سطوح دوم و سوم فوتبال آسیا قرار دارند اما ما در سطح چهارم هستیم چون امکاناتی حتی به اندازه این تیم ها نیز نداریم اما برای کسب نتایج ایده‌آل و رسیدن به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا تلاش می‌کنیم، البته این رده برای فوتبال سوریه طبیعی است».

تامر محمد در پایان گفت:« تیم ملی سوریه از کمبود بازی‌های خارجی و اردوهای آماده‌سازی رنج می‌برد. بازی تدارکاتی می‌تواند باعث بهره‌‌ بیشتر بازیکنان و هماهنگی میان آنها شود، البته دیدارهای تدارکاتی خارجی فرصتی برای کادر فنی جهت کشف نقاط ضعف و کمبودها است و اگر این نکته جدی گرفته می شد چه بسا در مقدماتی جام جهانی ما کارمان به روز پایانی کشیده نمی شد. فدراسیون فوتبال سوریه تلاش‌هایی برای برگزاری بازی‌های دوستانه تیم ملی کرد اما امیدوار هستم در مرحله بعد جام ملت های آسیا همچنین جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه این اتفاق رخ دهد».

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو