زمان انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ -

سلطانی‌فر: همه نیازهای تیم ملی برآورده شده است

وزیر ورزش و جوانان در رابطه با موضوعات مختلف ورزش صحبت کرد.

سرای نور؛و به نقل از ‌ایسنا، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه نمایشگاه بین المللی تجهیزات ورزشی، در این باره گفت: کیفیت کار تولیدکنندگان باید به نحوی باشد که با نمونه‌های خارجی هم به لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت بتوانند رقابت کنند و فکر می‌کنم که باید یک حمایت جدی تری از تولید کنندگان داخلی از جهت تسهیلاتی که باید در اختیارشان قرار گرفته شود و حمایت‌هایی که شود، انجام شود.  برخی از آنها عنوان می‌کردند که مشکلاتی در زمینه مسائل مالیاتی دارند که با آقای پازوکی صحبت کرده‌ایم و به اتفاق این مسائل را پیگیری می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم آنها را حل و فصل کنیم به نحوی که ان‌شاء‌الله تولید کنندگان داخلی بتوانند توانمند شوند و شرایطی به وجود آید کهبتوانند ان‌شاء‌الله نیازهای بخش ورزش قهرمانی و همگانی کشور را تامین کنند.

 

او ادامه داد: واقعا من این ظرفیت را در صنعت کشور می بینم  که بتواند تولید کننده لوازم ورزشی مناسبی باشد  که هم از نظر کیفیت و هم از لحاظ قیمت با تولیدات خارجی رقابت کند  و تولید داشته باشد. انتظارم این است که باشگاه‌های خصوصی و هچنین بخش‌های دولتی از تولیدات بخش داخلی استفاده کنند که ان‌شاء‌الله با این حمایت بتوانیم باعث رشد آن شویم. حمایت ما این گونه است که بتوانیم با مصرف بیشتر محصولات تولید داخلی به بهتر شدن کیفیت تولیدات و ارزان‌تر شدن قیمت‌ها کمک کنیم که خود تولید کنندگان هم خود به خود توانایی رقابت در داخل کشور و نیز با نمونه های خارجی را داشته باشند. نگاه تولید کنندگان نیز باید به بیرون از مرزها هم باشد. برخی از محصولات کیفیتی به مراتب بهتر از نمونه‌های مشابه چینی هستند و اگر در امر بازاریابی فعالیت‌های بهتری صورت پذیرد در خارج از مرزهای ایران نیز می‌توانیم از لحاظ فروش موفق باشیم.

 

او در پاسخ به این سوالی در مورد استعفای قریب از هیات مدیره استقلال، گفت‌: استعفایی از قریب از قریب ندیده‌ام و به دستم نرسیده است.

 

وزیر ورزش در رابطه با برخی از گلایه‌های اخیر ملی‌پوشان درباره تامین نشدن نیازهای تیم‌ ‌ملی فوتبال، گفت‌: من بنا ندارم پاسخ کسی را بدهم. همه نیازهای تیم‌ ‌ملی فوتبال برای حضور مقتدارنه در جام جهانی برآورده شده است و مشکلی برای تامین نیازها وجود ندارد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو