زمان انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ -

گودرزی: دوسال به احترام زنوزی صبر کردیم

بازیکن تیم تراکتورسازی اعلام کرد تیمش در آینده نتایج بهتری می گیرد و در جام حذفی نیز به مراحل بالاتر می رسد.

سرای نور؛درباره شرایط تراکتورسازی قبل از دیدار با پدیده مشهد عنوان کرد: شرایط خوبی بر تیم حاکم است. در دو بازی قبلی نتایج خوبی گرفتیم و از نظر روحی نیز شرایط مطلوبی داریم. کارمان را دنبال می کنیم و امیدواریم در جام حذفی بتوانیم گام اول را محکم برداریم.

وی ادامه داد: مطمئنا بازی سختی با پدیده داریم. پدیده در سال های گذشته همواره برای ما مشکل ساز بوده است اما نفرات خوبی داریم و می خواهیم نتیجه خوبی مقابل این تیم کسب کنیم.

گودرزی با اشاره به فینال جام حذفی سال گذشته که به شکست تراکتور منجر شد، تاکید کرد: ما همه توانمان را می گذاریم تا بتوانیم موفق باشیم. سال گذشته در فینال باید قهرمان می شدیم اما بدشانس بودیم و آن اتفاقات رقم خورد. الان هم با توجه به کمبودهایی که داریم می توانیم به مراحل بالاتر برسیم و قطعا در جام حذفی اهداف بزرگی را دنبال می کنیم. بازی به بازی جلو می رویم و در مسیر موفقیت گام برمی داریم.

مهاجم تراکتورسازی که در بازی های گذشته با نظر گل محمدی در پست دفاع چپ به میدان رفته، در این باره بیان کرد: با توجه به کمبودهایی که داریم کادرفنی از من خواسته در پست دفاع چپ بازی کنم. من همه توانم را می گذارم و امیدوارم کادرفنی از من راضی باشد. مشکلی با دفاع چپ بودن ندارم و امیدوارم مهره موثری برای تراکتورسازی باشم.

وی درباره آینده تراکتورسازی بیان کرد: شرایط ما خیلی سخت است. با توجه به محرومیت ها و مصدومیت هایی که داشتیم در بازی های اول نتایج مطلوبی نگرفتیم. با این حال بازی های خوبی انجام دادیم و حتی در ۳ هفته اول مستحق باخت نبودیم. مشکل اصلی ما گلزنی بود که خداراشکر رفته رفته بهتر شدیم و انشاءالله در آینده نیز نتایج مطلوب تری می گیریم.

گودرزی در پایان درباره طلبش از باشگاه گسترش فولاد افزود: متاسفانه چک های ما از زمان بازی در گسترش فولاد هنوز پاس نشده است. دو سال است به احترام آقای زنوزی که مالک باشگاه هستند و البته آقای آذرنیا و سایر عزیزان صبر کردیم ولی واقعا شرایطی پیش آمده که قابل تحمل نیست. الان هم که مدیران جدید باشگاه می گویند بخشی از طلبتان را ببخشید و این اصلا جالب نیست و جای تاسف دارد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو