زمان انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ -

سامان قدوس: پدرم می‌گفت فیلم علی کریمی را ببین

بازیکن جدید تیم ملی ایران می‌گوید در زمان نوجوانی پدرش به او عنوان می‌کرد که فیلم بازی‌های علی کریمی را تماشا کند.

سرای نور؛سامان قدوس در گفت‌وگو با برنامه نود اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم به تیم ملی ایران دعوت شدم؛ روز گذشته مادر بزرگم را در ایران دیدم؛ بازیکنان ایران رابطه خوبی با من دارند و خوب و بد را می‌گویند.

وی درباره انتخاب ایران و نرفتن به تیم ملی سوئد گفت: از انتخابم قطعا رضایت دارم ولی ناراحت هستم چرا زودتر به تیم ملی ایران نیامدم؛ اشکان خیلی به فکر من بود و علیرضا جهانبخش، گوچی و … دوستانم هستند؛ به علیرضا حقیقی گفتم در بازی پیش رو در لیگ سوئد به او گل می‌زنم؛ تیم آنها خوب است ولی الان آخر جدول هستند که بخاطر مربی قبلی است.

این ملی‌پوش ایرانی تصریح کرد: خوشحال هستم به تیم ملی سوئد هم دعوت شدم ولی حس خوبی به آن نداشتم چون ایرانی بودم؛ پدر و مادرم اهوازی هستند و می‌دانم این شهر فوتبال برزیلی  و هوای گرمی دارد.

قدوس با بیان اینکه همیشه بازیکن هجومی بودم ولی دوست دارم در پست پشت مهاجم باشم، ابراز کرد: خوشحال هستم به گالاتاسرای ترکیه و پائوک یونان گلزنی کردم؛ قبلا پاس دادن را خیلی دوست داشتم ولی الان گلزنی را خیلی دوست دارم؛ در ۱۲ بازی ۶ کارت زرد گرفتم.

او پیرامون مهاجمان ایرانی عنوان کرد: سردار بازیکن خوبی است و خیلی گل می‌زند اما همه مهاجمان ایران خیلی خوب هستند؛ خیلی خوشحال هستم بعد از آمدن به ایران همه من را فالو می‌کنند.

قدوس یادآور شد: نمی‌دانم استقلالی یا پرسپولیسی هستم اما از دوران بچگی علی دایی و علی کریمی را در بین بازیکنان ایرانی می‌شناختم و پدرم می‌گفت ویدئوهای علی کریمی را نگاه کنم؛ در بین بازیکنان خارجی هم کریستیانو رونالدو را دوست داشتم و تیم مورد علاقه‌ام رئال مادرید است.

لژیونر فوتبال ایران درباره پست مورد علاقه‌اش در زمین گفت: به کی‌روش گفتم هرجایی دوست داشت بازی می‌کنم ولی در تمرینات تیم ملی هافبک هجومی یا وینگر بودم؛ خیلی دوست دارم در ورزشگاه آزادی بازی کنم و خیلی ناراحت می‌شوم اگر نتوانم برابر سوریه وارد زمین نشوم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو